Hjemmesiden hvor man kan indhente tilbud?
Fra : Line Mikkelsen

Dato : 21-07-05 15:31

Hej

Såvidt jeg husker findes der en hjemmeside hvor man kan indhente tilbud på
en opgave (vvs/el arbejde) man beskriver... jeg kan bare ikke huske
hjemmesiden!

mvh Line

Fra : Ole Jensen

Dato : 21-07-05 21:01

Line Mikkelsen <hemmelig@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Såvidt jeg husker findes der en hjemmeside hvor man kan indhente tilbud på
> en opgave (vvs/el arbejde) man beskriver... jeg kan bare ikke huske

Er det denne her:

http://www.gratisbyggetilbud.dk/index.php?site=forside

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Ole Jensen

Dato : 21-07-05 21:16

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:

> [...]

Eller den her:
http://www.mesterguiden.dk/

Fra : Ole Jensen

Dato : 21-07-05 21:18

> [...]

> Såvidt jeg husker findes der en hjemmeside hvor man kan indhente tilbud på
> en opgave (vvs/el arbejde) man beskriver... jeg kan bare ikke huske

Eller denne:
http://www.opgaveservice.dk/