Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køer
Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 15:17

Er mindst lige så nysgerrige som mennesker. Pletterne i himlen er fugle
jeg ikke har gidet fjerne.
Dette er i øvrigt det billede, der overbevidste mig om at man kan hente
blokkede højlys hjem i raw-konverteringen (ja, ja - man skal ikke
overdrive) En lidt anden DG

Kan det rubriceres som humor?

trolling, hug og trøstebolsjer velkomne

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-30-11.jpg

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Ole Madsen

Dato : 21-07-05 17:39

Ole Larsen wrote:
> [...]
> Dette er i øvrigt det billede, der overbevidste mig om at man kan hente
> blokkede højlys hjem i raw-konverteringen (ja, ja - man skal ikke

meget malerisk

flot billede

Ole

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 21:13

Ole Madsen skrev:

> meget malerisk
>
> flot billede
>
> Ole
Tak skal du have. Lidt "skævt" eller kitck, måske?

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 21-07-05 17:44

On Torsdag 21 juli 2005 16:16, Ole Larsen wrote:
> Kan det rubriceres som humor?

Et foto af køer som bare står og glor er der ikke så megen morskab over.

--
Jonas Kongslund

Fra : ab©

Dato : 21-07-05 19:45

"Jonas Kongslund" <dont@mail.me.at.all> skrev i en meddelelse

> Et foto af køer som bare står og glor er der ikke så megen morskab over.

Det er da ko-misk (muh-ligvis)

ab (-c:)

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 21:02

ab© skrev:
> "Jonas Kongslund" <dont@mail.me.at.all> skrev i en meddelelse

> Det er da ko-misk (muh-ligvis)
>
> ab (-c:)

Godt brølt!

Fra : Alex W

Dato : 21-07-05 20:58

> [...]
> Dette er i øvrigt det billede, der overbevidste mig om at man kan hente
> blokkede højlys hjem i raw-konverteringen (ja, ja - man skal ikke

Hej Ole

Malerisk billede, ganske hyggeligt.

Det er nu en kende mørkt på min skærm???, prøv at løft bunden.

/Alex W

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 21:15

Alex W skrev:

> Hej Ole
>
> Malerisk billede, ganske hyggeligt.
>
> Det er nu en kende mørkt på min skærm???, prøv at løft bunden.
>
> /Alex W

Ja, sådan skulle de være den dag. Orig. er lysere. Takker

Fra : Alex W

Dato : 21-07-05 21:59

> Ja, sådan skulle de være den dag. Orig. er lysere. Takker

Okay, det havde jeg ikke gættet, at du ville have så dunkelt et billede, men
det har selvfølgelig sin egen charme.
Det minder mig om de gamle Morten Koch film ... aften og natbillederne blev
nappet ca. 1½ blænde under almindelig lysmåling. ,-)

/Alex W

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 22:09

Alex W skrev:

> [...]
> Det minder mig om de gamle Morten Koch film ... aften og natbillederne blev
> nappet ca. 1½ blænde under almindelig lysmåling. ,-)

Jamen det er også fup og svindel da det er midt på en høj sommerdag.

Det er sjovt - det siges at de gamle Danske film er in blandt de unge.
Det var også tåbeligt at min slags nedgjorde dem så meget, da de kom
frem, for der var megen reel god underholdning.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-07-05 21:01

Ole Larsen wrote:

> Kan det rubriceres som humor?

Nej... det falder ind under kategorien "landbrugsknipseri", og så er
det alt for mørkt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 21:19

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Nej... det falder ind under kategorien "landbrugsknipseri", og så er det
> alt for mørkt...

Jubii - jeg er ophavsmand til en ny genre, "landbrugsknipseri"
For mørkt? Det er for lyst - det er sortbrogede køer........

Fra : Peter Vistesen

Dato : 22-07-05 10:48

-- snip

> Jubii - jeg er ophavsmand til en ny genre, "landbrugsknipseri"
> For mørkt? Det er for lyst - det er sortbrogede køer........

Håber at du mener det i sjov når du siger at det er sortbrogede kør ! for de
er som navnet jo siger sorte (og hvide ) som disse her
http://www.landsskuet-photo.dk/storvask.JPG

Den du har "landbrug knipset" er "dansk rødbroget Holstein"
http://www.landsskuet-photo.dk/billeder/IMG_0998.JPG

/PSV
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3881

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-07-05 11:54

Peter Vistesen skrev:
> [...]
> http://www.landsskuet-photo.dk/storvask.JPG
>
> Den du har "landbrug knipset" er "dansk rødbroget Holstein"

Det var en joke. Men jeg kan godt se forskel på en CB 500 K3 og en G.W.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-07-05 08:29

Ole Larsen wrote:
> [...]
> Dette er i øvrigt det billede, der overbevidste mig om at man kan
> hente blokkede højlys hjem i raw-konverteringen (ja, ja - man skal

Det er i hvert fald et temmeligt syret billede. Jeg synes at den kraftige
vidvinkelfortegning er go' i denne sammenhæng - køer med styrtende linier! -
på en eller anden måde giver det sammen med tegneseriekarakteren noget
surrealistisk. Jeg er meget vild med den måde græsset - især tv. for
kreatuerne - ser ud.
Det er svært at kommentere i detaljer, da det så åbenlyst ikke skal være
naturalistisk, men måske ville jeg have gjort den blå i himlen lidt renere
blå, men for guds skyld uden at give den mere styrke.

Jeg synes det er fedt!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-07-05 09:15

Jan Bøgh skrev:

> [...]
> naturalistisk, men måske ville jeg have gjort den blå i himlen lidt renere
> blå, men for guds skyld uden at give den mere styrke.

Det allerbedste ved at vise billeder er når nogen, som du nu, ser noget
man ikke selv har set.
Takker