Yamaha 4g - istandsætning...
Fra : Karkov

Dato : 04-06-01 16:24

Hej!

Jeg har planer om at sætte min gamle yamaha i stand i ferien, og i den
forbindelse vil jeg omlakkere den - hvordan er proceduren mht. slibning,
grunder, maling og lak? Hvordan får jeg sideskjoldende (eller hvad de nu
hedder) i samme farve som tanken - jeg tror der er ridser/hak i dem - kan de
spartles, og grundes og så få samme maling som tanken?

- hvad med motoren - jeg tror det hedder sidehuset, som vist er i alu - kan
jeg pudse det med en stålbørste på en boremaskine, eller hvordan får jeg det
helt_blankt?

--
Mvh.
Kris - Golf II 1.8 - og en gammel støvet Yamaha.