Udstødninger
Fra : Kasperkk

Dato : 21-07-05 12:47

Hejsa

Der går endnu en uge før jeg får svar på om min sv er totalskadet.

Men hvis den skal genopbygges har jeg jo næsten frit valg på alle hylder af
dele med de priser suzuki holder...

Jeg har indtil fornylig været ganske vild med underseat exhaust, men nu er
jeg begyndt at spekulere lidt på om baglygten "skærmes" for meget inde. Jeg
blev netop pløjet ned bagfra og jeg havde monteret en smart diode
lygte...det gør jeg nok ikke igen. Gider ikke spekulere over om det var
grund til ulykken.

Derfor har jeg lige smider jeg lige et link og be'r jer gutter om at vurdere
om der er "forsvarligt" at køre med. Jeg er nok blevet lidt mere fornuftig
på mine gamle dage...

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=11783&m=full

Kasperkk

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 21-07-05 19:37

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> tabte noget på sit tastatur som
lød ca. sådan...
> Jeg har indtil fornylig været ganske vild med underseat exhaust...

Har hørt fra flere at underseat exhaust på en SV1000 ikke er nogen god idé,
en mekaniker (ved et Suzuki værksted) som jeg snakkede med sagde at de havde
haft 2 SV1000'er m. underseat exhaust hvor bagrammen var flækket pga
rystelser lige op af...

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : Kasperkk

Dato : 21-07-05 20:07

> [...]
> sagde at de havde haft 2 SV1000'er m. underseat exhaust hvor
> bagrammen var flækket pga rystelser lige op af...

Ja det ville da også være lidt skod. Det ser ellers fedt nok ud, men gad
vide hvordan ydelsen er på en system der er kringlet op under sedet?

Men under alle omstændigheder tror jeg også jeg hælder mere mod almindelig
montering eller "semi" highmount, hvis det endelig er. Kan jo ligegodt bruge
budgettet

Kasperkk

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 20:24

[6705] Jesper Sørensen skrev i meddelelsen
<42dfeb4f$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
> [...]
havde
>haft 2 SV1000'er m. underseat exhaust hvor bagrammen var flækket pga

Hvis en bagramme har problemer med et udstødningsrør, uanset placering, så
er problemet med rammen større end som så, og rammen står til en
designændring og ombytning på Suzuki's regning

Og til Kasper, nej synlighed kan ikke overdrives, derfor er det i mine øjne
vanvid med nedsat lysstyrke/areal i baglygter og blinklygter. Om det så har
gjort nogen forskel i dit tilfælde ? Tjae, skulle vi ikke lade tvivlen komme
dine lygter til gode

mvh
Orla