Katte lor.......
Fra : lejfM

Dato : 04-06-01 16:27

Hej er der nogen her i gruppen, der har en god opskrift på et middel at
smøre rundt om et bed, eller have, for at holde katte og hunde væk.....
Vi har et problem med at flere katte åbenbart synes at vores nyanlagte bed,
er allertides katte bakke...
Jeg har prøvet Leth, men han har fjernet opskriften, da der er naftelin i
midlet, som åbenbart er sundhedsskadeligt.

Lejf og Lone

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-06-01 17:56

Mener man kan købe noget der hedder GåVækKat, ligesom GåVækHund
Måske det kan hjælpe???

Joan

Fra : M@rk

Dato : 04-06-01 20:09

On Mon, 4 Jun 2001 18:56:02 +0200, "Joan Frederiksen"
<joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote:

>Mener man kan købe noget der hedder GåVækKat, ligesom GåVækHund
>Måske det kan hjælpe???

Findes der mon også en indendørsudgave af GåVækKat?

/Mark

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 04-06-01 20:39

On Mon, 04 Jun 2001 21:09:06 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>Findes der mon også en indendørsudgave af GåVækKat?

Der findes i hvert fald indendørs gåvækhund. Det koster kassen og
lader ikke til at virke. Vores gravhunde var i hvert fald ligeglade.

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : Astrid Vest Andrease~

Dato : 04-06-01 21:05

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev i en

> Der findes i hvert fald indendørs gåvækhund. Det koster kassen og
> lader ikke til at virke. Vores gravhunde var i hvert fald ligeglade.

Var det til spisebordet eller husets favoritlænestol

Venlig hilsen
Astrid Vest

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 05-06-01 13:07

On Mon, 4 Jun 2001 22:05:11 +0200, "Astrid Vest Andreasen"
<astrid.vest@get2net.dk> wrote:

>Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev i en

>Var det til spisebordet eller husets favoritlænestol

Næh, det var en dør som hundene har en vane med at slikke på. Samt
køkkengulvet som også slikkes tyndt. Det hjalp ikke en pind.

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : M@rk

Dato : 05-06-01 20:59

On Tue, 05 Jun 2001 14:07:25 +0200, Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> wrote:

>Næh, det var en dør som hundene har en vane med at slikke på. Samt
>køkkengulvet som også slikkes tyndt. Det hjalp ikke en pind.

Chilli eller høvlet peberrod, der har trukket i vand - that should do
the trick, my friend )

/Mark

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-06-01 21:26

On Tue, 05 Jun 2001 21:59:01 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>Chilli eller høvlet peberrod, der har trukket i vand - that should do
>the trick, my friend )

Det må blive peberrod til døren og chili til gulvet så passer farverne
nemlig.

Det kan da komme an på en prøve - selv om jeg nu ikke lader mig gå på
af det slikkeri. (Og nu ved jeg godt du mener det halvt for sjov, men
det kan nu næppe komme ind under dyrplageri

Hundene nyder i øvrigt at slikke skeen fra sennepsglasset når vi har
fået hotdogs, tror du så stadig det vil hjælpe?

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : M@rk

Dato : 07-06-01 08:01

On Wed, 06 Jun 2001 22:26:17 +0200, Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> wrote:

>Det må blive peberrod til døren og chili til gulvet så passer farverne
>nemlig.

*LOL*

>Det kan da komme an på en prøve - selv om jeg nu ikke lader mig gå på
>af det slikkeri. (Og nu ved jeg godt du mener det halvt for sjov, men
>det kan nu næppe komme ind under dyrplageri

Well, det er faktisk et råd, som diverse hundetrænere siger, at man
med sindro kan bruge - selv har jeg aldrig brugt det ............. men
det skyldes måske mest, at de chilli'er vi har i husstanden, er nogle
ondskabsfulde nogen, som jeg aldrig kunne drømme om, at udsætte min
lille vuffer for - selv om han har gravet i så meget, at det kunne
have været en fristende løsning

>Hundene nyder i øvrigt at slikke skeen fra sennepsglasset når vi har
>fået hotdogs, tror du så stadig det vil hjælpe?

Hvis det er Netto-udgaven til 4,95 og oven i købet top-laget i et
nyåbnet glas, well, så hjælper chilli/peberrod nok ikke meget )

/Mark

Fra : Neta & Peter

Dato : 11-06-01 06:52

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der mon også en indendørsudgave af GåVækKat?

De sælger en spray i PetGo, som påstår at virke. Jeg har ikke prøvet - og nu
er min lænestol snart så ødelagt, at det alligevel kun er katten der gider
ligger i den

MVH

Peter

Fra : Lone Arens

Dato : 05-06-01 20:17

takker... men er der ikke en der har en god opskrift på noget... normalt
virker det ikke det man køber på Apoteket...eller Matas...

Fra : Ulla

Dato : 05-06-01 20:51

lejfM <lejfm@hotmail.com> skrev i en news:9fg9cc$kmk$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Jeg har prøvet Leth, men han har fjernet opskriften, da der er naftelin i
> midlet, som åbenbart er sundhedsskadeligt.

Katte elsker at besørge i friskopgravet jord. Bed dine naboer om at have et
nygravet/kultiveret bed i deres have. Så vil katten (forhåbentlig) besørge
dér for eftertiden.

--
Med Venlig Hilsen Ulla

"Alt hvad jeg behøver at vide har jeg lært af min kat"
Af: Suzy Becker

Fra : G&H

Dato : 09-06-01 15:26

Prøv med timian, det skulle hjælpe. De kan vist ikke li'
lugten................................... Har jeg hørt

Mvh
Thomas

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 01-07-01 19:00

Leth's opskrift er totalt virkningsløs,så spil ikke penge på
den,rosmarinudtræk er godt til hunde,måske vil hjortetaksolie kunne
klare problemet,men det lugter afskyeligt.
Venlig hilsen Bob.
G&H <hendeham@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:xkqU6.1441$rs4.251530@news010.worldonline.dk...