Den billigste bil med 5 3-punktseler
Fra : Onkel Willy

Dato : 21-07-05 08:46

Hejsa

Man skal desværre langt op i årgangne på de forskellige bilmodeller,
før der ikke kun er hofte-sele i midten på bagsædet.
Nogen der har en ide til den billigste bil med 5 3-punkt seler.
Hvilket mærke startede med det ?

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 21-07-05 15:29

"Onkel Willy" <Who@cares.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Man skal desværre langt op i årgangne på de forskellige bilmodeller,
> før der ikke kun er hofte-sele i midten på bagsædet.

Min Renault Laguna er fra 98 (Phase 2) den har det!

> Nogen der har en ide til den billigste bil med 5 3-punkt seler.

Prisen for en 99 1,8 16 v er ca omkring 80000 kr. og sidste år vuderede
bilmagasinet den så rigtig godt køb, men det var ud fra ca 100000 og så en
99, de er jo kun blivet billigere.

> Hvilket mærke startede med det ?

Ved det ikke men mon ikke Renault var blandt da de går Meget op i sikkerhed,
de var bl.a. de første med 5 stjerner i crash test.

Hilsen Jesper

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-07-05 10:43

> [...]
> før der ikke kun er hofte-sele i midten på bagsædet.
> Nogen der har en ide til den billigste bil med 5 3-punkt seler.

Min Rover fra '96 har 5 3-punktsseler. Den er tilmed til salg i
markedsgruppen. :)

--
Martin Petersen