[gta:sa] pilot school (mulig spiler)
Fra : Peter T.

Dato : 21-07-05 07:35

Er jeg den eneste, som synes at "destroy targets" er herresvær?

Lastbilerne er nemme nok, men at få smidt helikopteren på plads til at
pløkke de to biler er nærmest umuligt indenfor tid. Piskeriset sejler jo
rundt i luften i forhold til et af mine favoritspil Comanche 4... Og mit
gæt er at jeg i hvert fald har brugt 50 forsøg, så nu overvejer jeg snart
at bruge snyd. :(

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : Klaus G.

Dato : 21-07-05 22:00

> [...]
> gæt er at jeg i hvert fald har brugt 50 forsøg, så nu overvejer jeg snart

Brug geværet på helikopteren, og ikke missilerne. Den aimer selv nemlig. Så
det er bare at flyver nogen lunde tæt på, og så pege i den rigtige retning,
ikke for langt over jorden, og så bare holde knappen i bund :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Peter T.

Dato : 22-07-05 07:15

Klaus G. ristede følgende runer:

> [...]
> nemlig. Så det er bare at flyver nogen lunde tæt på, og så pege i den
> rigtige retning, ikke for langt over jorden, og så bare holde knappen

Jeg syntes ikke at den auto-aim virkede specielt godt hos mig - mildt sagt.
Men af ren nysgerrighed; så skal målene "blot" være indenfor firkanterne,
når jeg bruger maskinkanonen?

Ps. Accepterer tiscalis newsservere ikke cancels af indlæg fra andre
newsservere? For du svarer på den tråd, jeg cancelede pga. tyrkfejl i
emnelinien. :)

Fra : Klaus G.

Dato : 22-07-05 15:00

> Jeg syntes ikke at den auto-aim virkede specielt godt hos mig - mildt
sagt.
> Men af ren nysgerrighed; så skal målene "blot" være indenfor firkanterne,
> når jeg bruger maskinkanonen?

Nemmeste måde at prøve autoaim, er når du skal skyde de 3 stillestående
lastbiler, flyv langsomt, og lavt hen imod dem, hold så aftrækkeren i bund.
Hvis du ikke rammer dem, så er der noget galt...

> Ps. Accepterer tiscalis newsservere ikke cancels af indlæg fra andre
> newsservere? For du svarer på den tråd, jeg cancelede pga. tyrkfejl i
> emnelinien. :)
Jeg kan se to indlæg, kom ved en fejl til at svare i den her, i stedet for
den anden hvor der allerede er en snak igang. :)

Jeg tror ikke tiscali undersøtter at man kan slette. For jeg kan ikke selv
slette de indlæg jeg smider her.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk