Home directory???
Fra : NL

Dato : 21-07-05 00:46

Hejsa. I forbindelse med noget "gør-plads"-sletning på min maskine,
faldt jeg over ordet "Home directory"
Er der nogen der kan forklare (helst på ikke-tekninsk!) hvad det er for
én? Og hvad sker der hvis man sletter den?

Mvh
Nik

Fra : Jesper

Dato : 21-07-05 04:54

NL <Nospam@atall.com> wrote:

> [...]
> Er der nogen der kan forklare (helst på ikke-tekninsk!) hvad det er for
> én? Og hvad sker der hvis man sletter den?

Det er din hjemmemappe.
Hvis du sletter den, så forsvinder mails, personlige indstillinger, egne
dokumenter, internet instillinger mv. med mindre du har taget backup.

Fra : NL

Dato : 22-07-05 01:11

Holy crap!!!

....der kan man bare se; engang imellem kan en simpel forespørgsel redde
éns digitale røv!!! )

Mange tak, Jesper!

MVH
Nik