Hvor kan jeg få denne film?
Fra : Pierre Roland

Dato : 20-07-05 23:10

Jeg var i biffen for mange år siden og se Nostradamus
http://www.imdb.com/title/tt0110689/ og jeg kunne vildt godt tænke mig at se
den igen, MEN jeg kan ikke finde den nogle steder. Kan i hjælpe?

Pierre

Fra : TBC

Dato : 21-07-05 10:08

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var i biffen for mange år siden og se Nostradamus
> http://www.imdb.com/title/tt0110689/ og jeg kunne vildt godt tænke mig at
> se den igen, MEN jeg kan ikke finde den nogle steder. Kan i hjælpe?

Jeg tror desværre kun du kan få den på VHS.

Men der har du så flere muligheder for at købe den brugt eller som ny:

<
http://www.amazon.com/gp/product/offer-listing/B00004WIBB/ref=dp_bb_a//102-2097738-5583347?condition=all/ >

TBC

Fra : Kylle

Dato : 21-07-05 11:25

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror desværre kun du kan få den på VHS.
>
> Men der har du så flere muligheder for at købe den brugt eller som ny:

Den kan/kunne fås her:
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=22125&partner_id=10080
Den er ikke på lager kan jeg se og om de kan skaffe den hjem er tvivlsomt

Kylle

Fra : Pierre Roland

Dato : 21-07-05 11:49

> [...]
> Den er ikke på lager kan jeg se og om de kan skaffe den hjem er tvivlsomt

Ja det kan den godt nok, MEN den er på fransk og mit fransk er lidt rusten.
Det eneste fransk jeg kan forstå er det min kæreste gir mig

Pierre

Fra : AJC

Dato : 21-07-05 15:34

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> wrote in

> Ja det kan den godt nok, MEN den er på fransk og mit fransk er lidt
> rusten. Det eneste fransk jeg kan forstå er det min kæreste gir mig

Svin!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-07-05 16:08

AJC wrote:
> "Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> wrote in

> Svin!

Du bliver da også mere og mere sart.

Hvad er nu galt med croissant'er, flütes og vin?

Fra : Silver

Dato : 21-07-05 18:33

> Du bliver da også mere og mere sart.
>
> Hvad er nu galt med croissant'er, flütes og vin?

ROFL!, we have a winner!

Fra : AJC

Dato : 21-07-05 18:54

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in news:42dfdc43$0$78282
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> ROFL!, we have a winner!

Er det da en konkurrence?

Jeg spiser ikke croissant'er eller flütes og jeg drikker heller ikke vin.

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-07-05 02:17

On 21 Jul 2005 17:54:21 GMT, AJC <stillvirgin@age42> wrote:

>Er det da en konkurrence?
>
>Jeg spiser ikke croissant'er eller flütes og jeg drikker heller ikke vin.

Og du er ikke til sex. Hvad er så problemet?

--
Kasper Aae

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-07-05 18:56

AJC wrote:

> Svin!

Du er et meget hadsk menneske. Læste du det jeg skrev om terapi?

/David

Fra : AJC

Dato : 21-07-05 22:39

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:42dfe1a7$0$182
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Du er et meget hadsk menneske.

Nej, tværtimod.

> Læste du det jeg skrev om terapi?

Ja, tak for det. Dog tror jeg ikke, at jeg har brug for hjælp.

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-07-05 18:52

AJC wrote:
> David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:42dfe1a7$0$182
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Nej, tværtimod.

> Ja, tak for det. Dog tror jeg ikke, at jeg har brug for hjælp.

"I beg to differ, Sir!"

Lars B

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-07-05 16:14

Pierre Roland wrote:
> Ja det kan den godt nok, MEN den er på fransk og mit fransk er lidt
> rusten. Det eneste fransk jeg kan forstå er det min kæreste gir mig
>

> Pierre

Hehe ;)

Søren

Fra : Steen Jensen

Dato : 22-07-05 10:38

Pierre Roland <prc@tele2adsl.dk> wrote:

> Det eneste fransk jeg kan forstå er det min kæreste gir mig

Jeg ka' osse fransk, jeg kan bare ikke sige noget samtidigt!
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : michaelveilehansen

Dato : 23-07-05 07:43

"Pierre Roland" skrev d. 20-07-05 23:10 dette indlæg :
> [...]
>
> Pierre
>
> er det den me Tcheky Karyo og Rutger Hauer ...så har jeg den liggende
..vi kan nok finde ud af hvordan du ku låne den .
send mig en mail på VEILE@STOFANET.DK..

http://www.kandu.dk/