Golf VR6
Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 21:32

Konen er ved at få et kørekort og skal så have en bil at køre i.
Vi fandt denne her : http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=76D0081CC03788

Men hvad med sådan en VR6 motor - er det noget som holder ?
175.000km er vel ikke så meget for sådan en motor - er det en 2.6 ?

Mvh. Allan (Ja ja jeg ved det er en VW)

Fra : Thomas

Dato : 20-07-05 21:51

> Men hvad med sådan en VR6 motor - er det noget som holder ?
> 175.000km er vel ikke så meget for sådan en motor - er det en 2.6 ?

Ja det holder. Det er en 6 cyl. 2,8 liters motor m. 174hk/240nm. 9,5 kml,
topfart 225 kmt og 0-100 på 7,8 sek. Den har en fantastisk god motorlyd.

Den bil du ser på ser ellers fin ud og har også meget udstyr.

Forhør dig evt. på www.vagcars.dk hvor de kan give dig gode råd.

--
Thomas Krath

Fra : N/A

Dato : 20-07-05 22:52

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 22:52

> Jeg synes prisen er for høj - sammenlignet med andre udenlandske
> muligheder. Den har alt (!) - inkl. justérbar undervogn, alt el-udstyr
> inkl. soltag samt fuld aut. VW servicebog:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=9&id=11111111169704582&

Du er vild med mobile.de

Jeg gider ikke "besværet" med at importere selv - bare al det renderi
vi skulle igennem for at få vores dansk vogn med herover da vi flyttede -
gjorde at vi droppede det.

Allan

Fra : Mogens

Dato : 21-07-05 06:10

On Wed, 20 Jul 2005 23:52:14 +0200, "Allan Møller" <nosmap> wrote:

>Du er vild med mobile.de

Jeg er vild med at investere til den bedst mulige pris.

>Jeg gider ikke "besværet" med at importere selv - bare al det renderi
>vi skulle igennem for at få vores dansk vogn med herover da vi flyttede -
>gjorde at vi droppede det.

OK...

Mvh Mogens...

Fra : N/A

Dato : 20-07-05 22:49

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 22:49

> Helt uden pis : er det forsvarligt at give hende eller andre nybegyndere
> en VR6er at køre i? Og vil forsikringen acceptere hende som bruger og hvad
> vil det koste? Mange heste, lille bil...

Forsikringen er det mindste problem - der er jo Sverige.
Men det andet har jeg / vi ikke tænkt over men synes da at hun kører meget
fornuftigt.

Nu er det jo ikke mig som 18 årig der skal ud og fyre den af.
Men vi kunne nok spare lidt eller få en nyere til samme pris med en
"almindelig" motor.
Af en eller anden grund har jeg bare luret på en VR6.

Allan

Fra : Vogt, 5750 Ringe

Dato : 20-07-05 22:49

ok ok havde overset at I er i Sverige! DAMN! Heldige er I Da osse!

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 22:54

> ok ok havde overset at I er i Sverige! DAMN! Heldige er I Da osse!

Held er det vel ikke - vi har selv valgt

Men det var nu mere huspriserne der gjorde udslaget.

Allan

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 20-07-05 23:24

> Af en eller anden grund har jeg bare luret på en VR6.

Så du lige kunne snuppe den veldimensionerede konebil en gang i mellem, til
en afveksling?

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 05:55

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse

| Men det andet har jeg / vi ikke tænkt over men synes da at hun kører meget
| fornuftigt.
|
| Nu er det jo ikke mig som 18 årig der skal ud og fyre den af.

Uanset alder har hun ikke erfaring. Piger "fyre" den sjældent af, det er
mere pga. mangl. erfaring + omtanke de kommer galt af sted.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 07:04

> Vi fandt denne her : http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=76D0081CC03788

FOR satan den er dyr !! når i nu bor i sverige, så ville jeg da hente en i
tyskland der er de meget billigere, for 65k kan man få en herhjemme med
afgift !!

En af kammierne har købt en for 63K for 6mdr siden..

Mvh
Morten

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-07-05 08:40

Det er altså en HEL del nemmere at importere fra fx tyskland end du regner
med og en VR6 skal ikke koste mere end max 30 000 kr. herovre

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-07-05 08:53

HOLDT den Vr6 i kigger på der på bytbil ER importeret, dvs. du har INGEN
kontrol med kilometer standen, og der fuskes MEGET med dette af importerede
biler. Spar pengene og hent én selv i tyskland
En importeret bil er mindre værd og tit også vanskeligere at forsikre end én
der er svensk solgt.
Hvis du vidste hvor mange hvide Mondeo biler der triller rundt i malmö med
max 20 000 km på tælleren tidligere ejet af en ældre dame i norrland osv.
ville du græmme dig, sjovt nok har de alle hul i taget det samme sted og
kigger man efter i den rigtige vinkel kan du se der står politi på siden og
at bilen i virkeligheden har kørt 250000+ på gader og stræder i i København
med bundgas og autonome på bagsædet.
Ydermere er der garanteret heller ikke betalt skrotafgift på den vr6 der,
netop fordi den er importeret så der er yderligere en overraskelse på ca.
3000 skr i vente sammen med den første vejskat.... YEN tjekkede den lige på
vägverkets hjemmeside der står O tidligere ejere dvs. den første der skriver
sig på den bil står med en høvlfuld ekstra udgifter.
Så kan du altså ligeså godt hente én selv i tyskland og bede Stefan fra
www.Autotech.com om at hjælpe dig med at registrere den i Sverige. Han kan
renderiet i forvejen og ordner den sag i en fart og for en helt anden pris
end "de andre".
Og så taler han selvfølgelig dansk

sådan ville jeg ihvertfald barbere den ged der.......... istedet for at
kaste gode penge ud af vinduet

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-07-05 08:55

Ja og det var jo ligesom www.autotech.nu der gælder hils ham fra Eg hvis du
ringer !

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 20:28

> Ja og det var jo ligesom www.autotech.nu der gælder hils ham fra Eg hvis
> du ringer !

Hukommelse som en si ? Nej spøg til side - du har anbefalet ham til mig
et par gange bla. ang. udskiftning af topstykke efter tandremsknæk.

Og det lavede han også til en fornuftig pris.
Iøvrigt gav jeg den lidt gas og nærmest præsenterede mig som en af EG's
venner.

Han kendte dig udemærket - noget med en MC handel og sidenhen kammerater.

Og så nu hvor vi er blevet venner så er jeg jo lidt interesseret i om
du flytter tilbage til Danmark
siden du har en lejlighed til salg.

Mvh. Allan

Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-07-05 05:40

Nixen biksen jeg/vi behøver skam bare mere plads, men vi bliver skam her i
Malmö
Har købt et rækkehus på 126 kvm for 680k skr ca. 2 km fra
Svågertorp/Malmösyd.
Og flytter 6 august hehe så hvis du ikke har noget fornuftigt at lave såååe

Fra : Mogens

Dato : 22-07-05 05:51

On Fri, 22 Jul 2005 06:40:28 +0200, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrote:

>Har købt et rækkehus på 126 kvm for 680k skr ca. 2 km fra
>Svågertorp/Malmösyd.

Er der noget link?

>Og flytter 6 august hehe så hvis du ikke har noget fornuftigt at lave såååe

Jeg kan ikke holde det ud - tænk hvilke biler man kunne køre i...

Købes: Gode argumenter til at overbevise "baglandet" om det fornuftige
i at immigrere

Mvh Mogens...

Fra : John Sahl

Dato : 22-07-05 08:44

Mogens wrote:
> Købes: Gode argumenter til at overbevise "baglandet" om det fornuftige
> i at immigrere

Tøj er billigere i de svenske butikker

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-07-05 09:40

Hej,

On Fri, 22 Jul 2005 09:44:00 +0200, "John Sahl"
<spamnet@mandezonen.dk> wrote:

>Tøj er billigere i de svenske butikker

Smykker er jævnt også billigere. Make-up. Man kan købe cirka TUSIND
forskellig slags hårprodukter i et alm. supermarked.

** Lars

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 22-07-05 11:32

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse news:s5c1e19r4f3mk24it345cj3k2478243ss5@4ax.com...
> Hej,

> Smykker er jævnt også billigere. Make-up. Man kan købe cirka TUSIND
> forskellig slags hårprodukter i et alm. supermarked.

Ak ja - billigere biler og billigere boliger, men hvad er der
sjovt ved det, hvis besparelsen går til ekstra hårpleje til
den langhårede

/Jakob

Fra : John Sahl

Dato : 22-07-05 12:10

Jakob Jeppesen wrote:
> Ak ja - billigere biler og billigere boliger, men hvad er der
> sjovt ved det, hvis besparelsen går til ekstra hårpleje til
> den langhårede

Hun bliver kønnere at kigge på for dig?

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 18:35

> Er der noget link?

Til den pris er det formentligt en bostadsret og så kommer der lige en hyre
på 4-6000 svkr på
på om måneden.

Bor selv i noget på 120 kvm til en pris af 600000 svkr - dertil kommer 5000
i hyre og varme

Mvh. Allan

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-07-05 18:50

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse

> Til den pris er det formentligt en bostadsret og så kommer der lige en
> hyre på 4-6000 svkr på
> på om måneden.

Oversat til dansk betyder det andelsbolig m. en mdl. husleje på 4-6000
sv.Kr.?.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 19:24

> Oversat til dansk betyder det andelsbolig m. en mdl. husleje på 4-6000
> sv.Kr.?.

Ja !

Mvh. Allan