Hvorfor er det her 6800 så billigt ?
Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-07-05 21:10

Hvorfor er dette kort så billigt ?

Kan se at det er faldet fra en pris der matcher andre 6800 kort , ned til
1200 ?

Er der noget lusket ved kortet, så vidt jeg kan se er det et normalt 6800
kort, nogle har klaget en smule over larmen, men udover det ellers ikke
noget..Kortet yder bedre end et 6600GT, i nogle tests ligeså godt, i andre
bedre.

Ydermere kan det "moddes", så ydelsen bliver en del bedre.

Er der noget fishy , eller er det bare et godt køb lige nu, og hvorfor ? Det
er så vidt jeg kan se det eneste 6800 kort i det prisleje.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Askov

Dato : 20-07-05 21:31

> [...]
>
> Er der noget fishy , eller er det bare et godt køb lige nu, og hvorfor ?
> Det er så vidt jeg kan se det eneste 6800 kort i det prisleje.

hey
håber ikke dette kort fejler noget, fpr sådan et har jeg lige sat i, det
kører kanon.
men jeg har et problem med at det engang imellem låser sig fast. Altså sådan
at der bliver lange striber på højkant. Kun det nederst af skærmen er med på
billedet, men det er til gengæld meget forstørret.
Måske en eller anden kan fortælle hvordan det går til.
mvh
Kenneth

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 20-07-05 23:44

jeg havde et probs næsten magen til ... det var power strip der lavede det
( ved ikke hvorfor)

har det det installeret ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Askov

Dato : 21-07-05 09:12

> [...]
> Johnny [2000 Frb.]
> "all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
> slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Nej det har jeg ikke, kører bare helt standard med kortet.
har tænkt på at sætte en ny køler på men tror at den er ok den som er der.
for den bliver ikke over 48 grader.

Kenneth

Fra : public@publicvoid.dk

Dato : 21-07-05 11:08

> [...]
>
> Er der noget fishy , eller er det bare et godt køb lige nu, og hvorfor
> ? Det er så vidt jeg kan se det eneste 6800 kort i det prisleje.

Det er formentligt fordi de nye 7800 kort er blevet frigivet. En ny generation
kort betyder normalt at prisen på eksisterende kort falder dramatisk, dette
fald sker over en periode og et firmat skal jo være det første til at justere
prisen ned.

---
Med venlig hilsen,
Søren Lund
www.publicvoid.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-07-05 16:12

<public@publicvoid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> generation kort betyder normalt at prisen på eksisterende kort falder
> dramatisk, dette fald sker over en periode og et firmat skal jo være det

Hvis det var tilfældet, hvorfor er den model så det eneste af ca 20 6800
(standard) kort som er faldet til det prisleje ?
Det er jo flere firmaer som har sænket prisen over 5 uger. Måske de
"konkurerrer" om at lige netop have det billigste 6800 kort ? I så fald må
de tjene godt på de andre kort..

Fra : Christian Buhrkall

Dato : 22-07-05 20:57

Sune Storgaard wrote:
> [...]
> Det er jo flere firmaer som har sænket prisen over 5 uger. Måske de
> "konkurerrer" om at lige netop have det billigste 6800 kort ? I så fald må

eller tabe på det billige..

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-07-05 21:25

"Christian Buhrkall" <darkwingv@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> eller tabe på det billige..

Det virker stadigvæk lidt pudsigt at så mange forhandlere skulle vælge at
sælge det kort med tab så ?

Fra : Christian Buhrkall

Dato : 23-07-05 20:16

Sune Storgaard wrote:
> "Christian Buhrkall" <darkwingv@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker stadigvæk lidt pudsigt at så mange forhandlere skulle vælge at
> sælge det kort med tab så ?

måske tabet ligger hos producenten. ellers er det jo bare mystisk ;)