Problemer med ASUS V7100
Fra : Lars Christiansen

Dato : 24-12-00 14:00

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg får sølle 2316 i 3dmark2000
med følgende konfiguration. V7100MX og Pentium III 733, 128Mb PC133, ASUS
CUV4X Motherboard ???? det kan da ikk passe at jeg ikke kan få højere..
eller hvad ???

--
Mvh. Lars Christiansen
squize@person.dk - www.squize.person.dk

Fra : HelloKitty

Dato : 25-12-00 02:40

Prøv de nye reference-drivere i www.nvidia.com
Detonator3 er nok det seneste skud til MXeren...

Fra : Lars Christiansen

Dato : 25-12-00 19:26

Jeg bruger i forvejen Detonator3 Driverne fra Nvidia.....

news:wCx16.7869$gs1.192309@news010.worldonline.dk...> Prøv de nye

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 27-12-00 23:53

Efter at have læst dine breve måtte jeg jo lige teste min maskine, da den
ligner den i rimelig grad.

Duron 700@1010MHz
128 Mb PC133 VCM
Asus V7100 tv-out
Windows ME

Jeg fik i 3D-Mark2000 1546!

Jeg skiftede driver igen og igen, men intet hjalp.
Nu er min ellers så fine Maxtor 80Gb gået ned og er sendt til bytning.
Derfor har jeg sat min gamle 1.3Gb Fireball i som så fik installeret
Win98SE.

Nu får jeg 4646 i stedet, så her hjalp en geninstallation. Hvor meget
forskel der er på wWinME og Win98 ved jeg ikke, men jeg tror ikke den er
betydende......men måske.....hvem ved?

Ved at overclocke kortet fra 175/166 til 200/200 får jeg 5430

Hilsen Ole Frederiksen