Counterstrike Condition Zero problem
Fra : Steen Jensen

Dato : 20-07-05 20:15

Hej her i gruppen

Jeg håber nogen kan løse vores problem. Min knægt har lige investeret i
omtalte spil så meget så godt, nu har vi så bare det problem at når vi vil
spille online kommer vi ikke længere end til at der står precaching
resources og nedenunder står der security module complete og så sker der
intet. Vi har prøvet det på begge vores maskiner men med samme resultat. Det
skal lige siges at jeg sidder bag en router kan det have nogen betydning?
Drengen har spillet det gamle counterstrike uden problemer.

Håber nogen kan hjælpe

Mvh Steen Jensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 21-07-05 11:34

> [...]
> Det skal lige siges at jeg sidder bag en router kan det have nogen
> betydning? Drengen har spillet det gamle counterstrike uden problemer.

Jeg har lagt mærke til noget mærkeligt om det er det der er årsagen til
vores problem aner jeg ikke men når vi skal spille skal vi have install
cd'en i cdrom drevet og ikke play cd'en. Er det det samme for jer der
spiller cs condition zero ?

Mvh Steen Jensen

Fra : Steen Jensen

Dato : 21-07-05 13:51

Så fandt jeg selv løsningen. Den er her hvis andre skulle have samme
problem.
If your configuration software requires port numbers, please use the
following:

UDP 1200 (used for friends service)
UDP 27000 to 27015 inclusive
TCP 27020 to 27039 inclusive
TCP 27040 and 27041 only for CyberCafe Owners

Computers running Dedicated Servers need these ports open:

UDP: 27015 and 27020 (default HLDS, SRCDS and HLTV port)
TCP: 27015 (SRCDS Rcon port)

Mvh Steen Jensen