Erfaringer med 2004 Suzuki Grand Vitara 2,~
Fra : Thomas

Dato : 20-07-05 20:06

Hej,

er der nogen der kan fortælle noget om bilen. Specs. mv. har jeg fundet,
men hvad med erfaringer ved brug af bilen? Holder den? Peugeot motor - er
det den man kender fra de øvrige modeller (HDI?)? Hvad med bilen som
helhed? Det er en årgang 2004 m. ca. 30.000 km.

Jeg har set på www.mandagsbil.dk men kan kun finde historier som er komplet
til grin, f.eks. denne...
http://www.mandagsbil.dk/asp/visbil/bilvisning.asp?BilId=667

--
Thomas Krath

Fra : Toyotas

Dato : 23-07-05 08:39

http://www.kandu.dk/

Fra : Toyotas

Dato : 23-07-05 08:43

> [...]
> det den man kender fra de øvrige modeller (HDI?)? Hvad med bilen som
> helhed? Det er en årgang 2004 m. ca. 30.000 km.

Hej.
Jeg købte i november sidste år en ny grand vitara luxus van diesel.Den
trækker uden problemer en stor campingvogn på 1600 kg.uden problemer.Jeg
er i hvert fald glad for den,men den har jo også kun kørt 14000 km
endnu.
Jeg fortryder ikke købet.
venlig hilsen
Michael

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Weis

Dato : 23-07-05 09:40

Thomas wrote:
> [...]
> det den man kender fra de øvrige modeller (HDI?)? Hvad med bilen som
> helhed? Det er en årgang 2004 m. ca. 30.000 km.

Det er en lidt rustik bil, med klodsede køreegenskaber - ikke en bil jeg
ville køre til Rivieraen i.
I varevognsudgaven er kan man ikke køre førersædet helt tilbage, så høje
personer kan nok få problemer med afstanden til rattet.
Motoren virker solid.

Vi har haft vores i 5 måneder. Købte den ved 64000 km, årgang 2001.

Peter