Albuferia
Fra : Alice Laursen

Dato : 20-07-05 18:58

Hej. Vi rejser til Portugal på lørdag. Det er 1. gang vi besøger
landet. Hvis der er nogen der har gode fif o.lign. tager vi gerne
imod.

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-07-05 19:34

"Alice Laursen (slet 5Q6CI)" <danskq@5Q6CIofir.dk> wrote in message
> Hej. Vi rejser til Portugal på lørdag. Det er 1. gang vi besøger
> landet. Hvis der er nogen der har gode fif o.lign. tager vi gerne
> imod.

Hvis du lejer en bil, eller måske kører selv, så vær opmærksom på, at
portugiserne kører aldeles vanvittigt. Den mest nyttige egenskab, du kan
medbringe, er en hurtig fod på bremsen
Ellers er de søde, rare og meget hjælpsomme, og så taler de fleste et eller
flere fremmedsprog. God tur.

mvh
Preben

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 21-07-05 10:52

Alice Laursen <danskq@5Q6CIofir.dk> (slet 5Q6CI) skrev:
>Hej. Vi rejser til Portugal på lørdag. Det er 1. gang vi besøger
>landet. Hvis der er nogen der har gode fif o.lign. tager vi gerne
>imod.
Når i skal til Albufeira kan i godt glæde jer, hver tirsdag er der
et stort marked lidt uden for byen, det er en oplevelse.I kan også
tage bussen til Loule hvor der er marked om lørdagen, i det hele
taget er der mange muligheder med bus, eller lejet bil. De kører
slet ikke så tosset, og HUSK, her standser man for ALLE der er på
vej over en fodgængerovergang!!I bør også se Verdens Ende, som er
et fantastisk syn. Hvis i bliver tilbudt Jeep safari, så er det
spild af penge. Når i skal ud at spise, så undgå torvet, dyrt og
dårligt, men gå lige om i en af de små sidegader, det er godt og
ikke så dyrt, men generelt er der rimelig dyrt.Ligeså på
strandpromenaden, som er meget dårlig.Flere selskaber anbefaler
restauranter, som ikke er meget værd, men Fabio, i nærheden af
Almar, er rigtig god.Prøv chefens tournedos.Der er muligheder nok,
bare kom ud og oplev dette dejlige sted, men husk:liggestole ved
stranden koster 15 eur. pr dag, og så må i ikke tage dem med hjem!!
Glæd jer og rigtig god tur

--
thomas pb

Fra : Alice Laursen

Dato : 21-07-05 14:21

Tak for dit svar, der er da helt sikkert flere ting vi kan bruge,
jeg har printet det ud. Det var da vildt dyrt for for
liggestole.Vi har rejst mange steder, men jeg har aldrig oplevet
så ublu en pris. Vi må vist bare ligge i sandet så. Og få os købt
en parasol.
Thomas Peter Bitsch <tpbknorr@LP8XMpost.tele.dk> (slet LP8XM)

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 21-07-05 15:51

Alice Laursen <danskq@ZVE2Pofir.dk> (slet ZVE2P) skrev:
> [...]
>liggestole.Vi har rejst mange steder, men jeg har aldrig oplevet
>så ublu en pris. Vi må vist bare ligge i sandet så. Og få os købt

Prøv at gå ind på siden:www.albuferia.com den er rigtig god med
bykort og det hele, og så kan i købe en udmærket parasol for 6€.

--
thomas pb

Fra : Alice Laursen

Dato : 21-07-05 17:37

Tak for linket. Det skriver siden ikke kan vises, måske den er
ned, eller kan linket være forkert??
Thomas Peter Bitsch <tpbknorr@YBO07post.tele.dk> (slet YBO07)

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 21:56

"Alice Laursen (slet TL1OZ)" <danskq@TL1OZofir.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for linket. Det skriver siden ikke kan vises, måske den er
> ned, eller kan linket være forkert??

Det er fordi det hedder Albufeira og ikke Albuferia !

Mvh

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 22:01

"Bakken" <Onanias> skrev i en meddelelse

> "Alice Laursen (slet TL1OZ)" <danskq@TL1OZofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er fordi det hedder Albufeira og ikke Albuferia !

http://www.albufeira.com/

Undskyld at jeg glemte at indsætte det rigtige link !

Mvh

Bo

Fra : Alice Laursen

Dato : 22-07-05 17:44

Tak.... nu har jeg været inde på siden. og jeg har bl.a. printet
bykort ud. Deter rart at have.

Fra : Alice Laursen

Dato : 22-07-05 06:21

Tak prøver igen.... har ellers taget det fra kataloget*S*

Fra : Alice Laursen

Dato : 22-07-05 17:45

Mange tak for de gode oplysninger. Dejligt nogen gad skrive. Nu
venter vi bare spændt på at komme afsted...