Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
garanti på Minolta objektiver
Fra : Søren Hjelholt

Dato : 20-07-05 17:10

Hej NG

jeg har et objektiv til mit dynax 5, hvor autofokus funktionen er stået af.
Selvfølgelig lige nogle måneder efter at det var blevet 2 år. Jeg stak
hovedet ind i den lokale bingo foto, hvor han ævlede en noget om at hvis det
var købt i DK, så ville Minolta lave det, hvis AF var gået i stykker uden at
objektivet havde været udsat for vold. Nu er det imidlertid købt i tyskland,
og den tyske forhandler giver 2 års garanti, men det kan jeg ikke rigtgt
bruge til noget nu.
Jeg vil derfor høre om der er nogen der ved om Minolta har en worldwide
garanti, og om den evt. dækker mere end de 2 år man kan forvente.
Eller skal jeg bare vente til det nye Dynax 5D kommer, og så købe det med et
objektiv... :-]

på forhånd tak

/Søren Hjelholt