PAVA - DINITROL eller SUVO
Fra : Vogt, 5750 Ringe

Dato : 20-07-05 16:27

Hvad er bedst efter jeres mening? Hvad bruger de enkelte til at
undervognsbehandle med? Og så videre ...

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 20-07-05 16:43

"Vogt, 5750 Ringe" <vogt@REMOVEmidtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Hvad er bedst efter jeres mening? Hvad bruger de enkelte til at
> undervognsbehandle med? Og så videre ...

Om du bruger det ene eller det andet er nok stort set ligemeget. Det der
betyder noget, er om arbejdet bliver udført på en omhyggelig måde. Dvs. en
ordentlig afrensning før behandlingen og at man kommer ind alle de steder
der skal behandles. Er den før blevet behandlet med f.eks Pava, ville jeg
nok vælge det igen.
Hilsen Matthias

Fra : Henrik B.

Dato : 20-07-05 19:14

"Vogt, 5750 Ringe" <vogt@REMOVEmidtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Hvad er bedst efter jeres mening? Hvad bruger de enkelte til at
> undervognsbehandle med? Og så videre ...

Jeg sværger til Dinitrol. Dels ud fra deres generelt grundige arbejde, dels
p.g.a. produktet.

Fra : Thomas

Dato : 20-07-05 19:19

> Jeg sværger til Dinitrol. Dels ud fra deres generelt grundige
> arbejde, dels p.g.a. produktet.

Enig.

--
Thomas Krath

Fra : Klaus A

Dato : 21-07-05 05:59

> "Vogt, 5750 Ringe" <vogt@REMOVEmidtfyn.net> skrev i en meddelelse
>
> Jeg sværger til Dinitrol. Dels ud fra deres generelt grundige arbejde,
dels
> p.g.a. produktet.

Er der problemer i et skift til en anden "religion", hvis bilen er beskyttet
(?) af pava i første omgang? Altså - kan man smøre Dinitrol ovenpå f.eks.
Pava?

Klaus A

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 21-07-05 06:59

> [...]
> beskyttet
> (?) af pava i første omgang? Altså - kan man smøre Dinitrol ovenpå f.eks.

Jeg har ikke hørt der skulle være problemer ved at skifte, men selv ville
jeg ikke skifte hvis jeg var tilfreds med den behandling jeg fik lavet
sidst.
Hilsen Matthias

Fra : Sorensen

Dato : 21-07-05 17:51

Jeg sværger til Pava, dels pga produktet og dels pga deres grundige
udførelse og gode garanti (levetidsrustgaranti).

Fra : NHF

Dato : 21-07-05 23:12

Jeg har prøvet en bil som var PAVA behandlet hos Horsens PAVA Center, og
magen til sjusk skal man godt nok lede længe efter. Produkterne er sikkert
lige gode, men kvaliteten af udførelsen er forskelligt. Efter min
overbevisning, så er kvaliteten hos Horsens PAVA Center helt i bund - så
hold dig langt væk fra dem!

Mvh.

NHF, Århus