Stilo MW. . .
Fra : zillyink

Dato : 20-07-05 15:30

.. . . med 140 HK JTD motor!

Nogen kommentarer til motoren og bredt Stilo´en?

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 15:44

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> wrote in message
>. . . med 140 HK JTD motor!
>
> Nogen kommentarer til motoren og bredt Stilo´en?
>
> --
> Hilsen
>
> Zillyink
> Slet: -get-lost-

Motoren er kanon - selve bilen er en noget intetsigende blød mellemvare....

/J

Fra : Brian Østergård

Dato : 20-07-05 18:38

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> skrev i en meddelelse
>. . . med 140 HK JTD motor!
>
> Nogen kommentarer til motoren og bredt Stilo´en?
>
> --
> Hilsen
>
> Zillyink
> Slet: -get-lost-
Hej

Har ikke prøvet den motor, men har til gengæld testet 1.6, 1.8 og 2.4 Abarth
og styretøj og undervogn er efter min smag katastrofale i alle modeller.
Undervognen er blødere end den fineste sofa og styretøjet utroligt slap, men
alt det opdager du nok selv på en evt. prøvetur, men der er uden tvivl nogen
som synes godt om den "afslappede" stil.

Brian :ø)

Fra : KASO

Dato : 20-07-05 19:21

http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=714

Fra : Torben Madsen

Dato : 21-07-05 02:58

> [...]
> . . . med 140 HK JTD motor!
>
> Nogen kommentarer til motoren og bredt Stilo´en?

Kender kun en enkelt, som har sådan en. Om han bare har været uheldig, eller
om det er generelt, det ved jeg ikke. Den er 1,5 år gammel nu. Han har haft
meget bøvl med den. Forleden dag på arbejde brokkede han sig over at
airconditionen ikke længere virkede - dagen efter virkede sprinkerpumpen
heller ikke (og der var masser af sprinklervæske). Han er gået hen og er
blevet så træt af den, at han nu er på udkig efter en anden bil. - Men som
sagt - jeg ved ikke om det blot er et enkeltstående tilfælde, da han er den
eneste jeg kender med en Stilo.

mvh
Torben Madsen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-07-05 11:17

Torben Madsen skrev:

> "zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er 1,5 år
> gammel nu.

Har man kunnet få 140hk JTD motoren så længe i Stilo.... hmmm det vidste jeg
ikke

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Torben Madsen

Dato : 21-07-05 17:03

> Har man kunnet få 140hk JTD motoren så længe i Stilo.... hmmm det vidste
> [...]

Det var nu ment med henvisning til " bredt Stilo´en".

mvh
Torben Madsen

Fra : zillyink

Dato : 21-07-05 21:02

zillyink wrote:
> Nogen kommentarer til motoren og bredt Stilo´en?

Har nu prøvekørt gyngehesten! - Fed motor og så er alt vist også
sagt.

Tak for input!
--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Brian Østergård

Dato : 21-07-05 22:31

> Har nu prøvekørt gyngehesten! - Fed motor og så er alt vist også sagt.

> [...]
Hej

Er du enig i mine betragtning omkring styretøj/undervogn ?

Brian :ø)