its alright med gnr
Fra : tina hedeman

Dato : 20-07-05 08:29

hej med jer

jeg leder efter teksten til its alright med guns n roses. kan i hjælpe mig.
god sommer til jer alle.
hilsen tina

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-07-05 09:08

tina hedeman wrote:
> hej med jer
>
> jeg leder efter teksten til its alright med guns n roses. kan i hjælpe mig.
> god sommer til jer alle.
> hilsen tina

Told you once about your friends and neighbours
They were always seeking but they'll never find it
It's alright, it's alright

Where to go and where to see
It's always been that way and it can never be
Well it's alright, it's alright

Give it all and ask for no return
And very soon you'll see and you'll begin to learn
That it's alright, it's alright

Don't you know that it's so good for you
You can be making love and see it all go through
But it's alright, it's alright

Fra : tina hedeman

Dato : 20-07-05 09:27

hej rune

tak for det du er en skat.
hilsen tina

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-07-05 18:27

tina hedeman wrote:
> hej rune
>
> tak for det du er en skat.
> hilsen tina

Ja, det siger min kæreste også jeg er, så det kan da være der er noget
om det hehe ;)
Men det var da så lidt :)

-Rune Jensen

Fra : AJC

Dato : 20-07-05 11:52

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> wrote in

> hej med jer
>
> jeg leder efter teksten til its alright med guns n roses. kan i hjælpe
> mig. god sommer til jer alle.
> hilsen tina

Det nummer har jeg da aldrig hørt om. Hvilken cd er det fra?

Fra : tina hedeman

Dato : 20-07-05 13:55

hej
den er på den live cd en slags opsamling. forspil til november rain.
hilsen tina

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-07-05 14:09

tina hedeman wrote:
> hej
> den er på den live cd en slags opsamling. forspil til november rain.
> hilsen tina

Hvad hedder den cd? Jeg kan nemlig ikke lige huske It's Alright. Eller er
det hele forspillet til November Rain?

Søren

Fra : tina hedeman

Dato : 20-07-05 15:17

hej igen
det hedder guns n roses live 87-93.
ikke et specielt godt album nå men sangen slår over i november rain til
slut.
hilsen tina
"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42de4cca$0$31797$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-07-05 15:31

tina hedeman wrote:
> hej igen
> det hedder guns n roses live 87-93.
> ikke et specielt godt album nå men sangen slår over i november rain
> til slut.
> hilsen tina

Tak, nu fandt jeg det :)

Søren

Fra : Thomas

Dato : 20-07-05 18:58

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42de6017$0$34318$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Tak, nu fandt jeg det :)

Det er så vidt jeg lige ved, et Black Sabbath nummer...

..Thomas

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-07-05 19:30

Thomas wrote:

> Det er så vidt jeg lige ved, et Black Sabbath nummer...
>
> .Thomas

De har i hvert fald lavet et nummer, der hedder It's Alright.

Søren

Fra : Thomas

Dato : 20-07-05 20:57

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42de9838$0$4004$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> De har i hvert fald lavet et nummer, der hedder It's Alright.
>
> Søren

Ja det er jeg så godt klar over...

Jeg har lige checket nummeret - det er det nummer, GnR/Axl
spiller et lille cover af...

..Thomas

Fra : Jan

Dato : 02-02-06 23:15

> Det nummer har jeg da aldrig hørt om. Hvilken cd er det fra?

Fra Chinese Democracy, lader det til:

http://www.nomorelyrics.net/group/00000741.html

Har ikke hørt pladen, endsige så meget som eet nummer derfra. Jeg troede
egenligt heller ikke, den var udgivet endnu - men det er måske bare en
single?

Okay - tjekkede det lige på wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Democracy_%28album%29

Det bare Axl, der ikke kan få sig taget sammen.

Janner

Fra : Jan

Dato : 02-02-06 23:20

> [...]
>
> Okay - tjekkede det lige på wiki:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Democracy_%28album%29
>
> Det bare Axl, der ikke kan få sig taget sammen.

Hehe - even more so:

http://entertainment.timesonline.co.uk/article/0,,14932-1529604,00.html

Fra : Thomas

Dato : 03-02-06 00:46

Du kan prøve at søge på It's Allright med Black Sabbath - Det er
nemlig et cover-nummer...

Fra deres Live CD... "Live Era : '87-'93"

> Fra Chinese Democracy, lader det til:

Nope.

> Har ikke hørt pladen, endsige så meget som eet nummer derfra. Jeg
> troede egenligt heller ikke, den var udgivet endnu - men det er måske
> bare en single?

Chineese Democracy er ikke udgivet endnu... De skal jo lige have tid til
at gøre den færdig - og de har kun arbejdet på den i omkring 11 år

Nu har Axl for første gang selv udtalt, officielt, at pladen KOMMER i år...
(Tidligere har der været mange rygter, og datoer - Men ingen af dem har
været 'officielle' - kun rygter)
Nu skulle det være meget sandsynligt den udkommer i 2006 - Og
rygterne er naturligvis allerede igang mht. datoen... Nogen siger den
kommer allerede i Marts... Jeg krydser fingre...

..Thomas

Fra : Peter G

Dato : 03-02-06 00:34

"Jan" <jan@fakefakefake.fake> writes:

> Fra Chinese Democracy, lader det til:

Det er et cover, som var med på pladen "Live Era '87-'93"

--
M.v.h. Peter.
http://musicbrainz.org/