OT: Joke "Fartkontrol med forståelse"
Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-07-05 11:10

Manden har lige købt sig en ny Volvo S60R og er ude at checke grænser af.
Han har lige passeret 150 km/t, da han ser de blå blink fra en
politimotorcykel bag sig. Han beslutter sig til at køre fra den og sætter
hastigheden op til 200 km/t, men må alligevel opgive efter flere kilometer
og kører ind i nødsporet og standser.

Betjenten kommer hen til vinduet med hele bogholderiet under armen, læner
sig let mod Volvoen og siger: "Jeg har haft en ualmindelig skidt uge, ikke
andet end problemer hele vejen igennem. Hvis du har en undskyldning jeg ikke
har hørt før, så gider jeg ikke skrive dig"

Manden siger: "Der var en politibetjent, der løb med min kone i sidste uge,
og lige da jeg så de blå blink, troede jeg, det var ham, der ville levere
hende tilbage !"

Betjenten: "God weekend !"

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-07-05 12:28

Thomas Jensen wrote:

[joke snipped]

*LOL*

Mvh
Steen

Fra : Schlæger

Dato : 20-07-05 14:50

Thomas Jensen wrote:

> [...]

> og lige da jeg så de blå blink, troede jeg, det var ham, der ville levere

Eller fra det kommunale inkassokontor:

"Jeg kan desværre ikke betale mit hustrubidrag i denne måned. Kan jeg så
risikere, at hun kommer tilbage ???"

Mch Schlæger