Spørgsmål til guruerne
Fra : Lasse

Dato : 20-07-05 10:41

Hej jer dygtige guruer,

Hvis man f.eks. er i Word og klikker på Egenskaber under filer kan man
skrive forskellige ting ind. Se www.kalsen.dk/office.ppt

Er der nogen der ved, hvor jeg kan sætte felterne op med default værdier,
således at det for eksempel kun er titlen, der skal tastes ind.

Jeg har fundet nogle af felterne - mit navn f.eks., men jeg mangler en del
af dem. (felterne har et et navn - men det ser jeg stort på og taster f.eks.
telefonnummeret ind et felt med navnet Overordnet, men skidt med det. Det er
vel let forståeligt, hvad jeg mener).

Alle tips tages imod med kyshånd.

Mvh Lars

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 21-07-05 21:50

Lasse wrote:

> Er der nogen der ved, hvor jeg kan sætte felterne op med default værdier,
> således at det for eksempel kun er titlen, der skal tastes ind.

Jeg ville tro du kan sætte dem i normal.dot der ligger i
%appdata%\word\startup
Højreklik og åben den, sæt dine felter, oge evt andre ting du gerne vil have
som "default" ved nye dokumenter. Gem og luk.

Jeg er nu ikke guru og har ikke en office ved hånden lige nu, så det er rent
gætteri.

/A