Andet multimedie
Farverum... se gammel tråd
Fra : :-\) Carsten

Dato : 20-07-05 07:14

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om CMYK og RGB-værdier i frohold til en
Pantone-farve.

Jeg har været på sommerferie, og svarer derfor først nu først nu på
tråden...
Vi lige gøre opmærksom på, at tråden fortsætter... har blot været lang tid
om at svare...

Se 7/7: Er der nogen som kan sige hvilke CMYK-værdier og hvilke RGB-værdier,
som pantonefarve 123 har.

Carsten

Fra : Studio Smalbro

Dato : 20-07-05 10:09

Hej
Du skriver ikke om du vil have det coatede eller uncoated, men altså

Pantone 123C: RGB: 252,201,23 - CMYK: 0,24,94,0
Pantone 123U: RGB: 255,170,38 - CMYK: 0,35,69,0

Jeg har hentet tallene fra Art Dirctors Toolkit, som kommer med Mac'en. Du
vil kunne få andre værdier alt efter hvilket opslagsværk du bruger.

Kh
Bjørn

Fra : pwee

Dato : 20-07-05 15:43

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:42ddebc4$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> om at svare...
>
> Se 7/7: Er der nogen som kan sige hvilke CMYK-værdier og hvilke

det er det samme iflg min colorguide, som bjørn skriver
blot med den tilføjelse at RGB værdien er # FFC20F
V/h peewe