Sites med gode kure
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-07-05 12:18

Et familie-medlem søger en god side med diverse kure, som giver råd mht.
hvad mad man bør købe og spise.
Har I nogle gode forslag?

Fra : Lene

Dato : 26-07-05 16:04

Hej Søren
Jo, jeg har da masser af ideer og et nyt planteprodukt til salg. Jeg er
kostvejleder og på min side kan man skrive til mig ang. gode råd og tips til
slankekuren.
MVH Lene

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-07-05 19:52

> [...]
> Jo, jeg har da masser af ideer og et nyt planteprodukt til salg. Jeg er
> kostvejleder og på min side kan man skrive til mig ang. gode råd og tips

Ok, men som sagt er det ikke mig som er på kur. Jeg har min egen metode som
åbenbart har virket fint.
Det er et familie-medlem som jeg skal udskrive sider til og så'n... Men du
må da godt poste din side her, så han kan bruge den som en mulighed.

Fra : Lene

Dato : 26-07-05 20:22

> Det er et familie-medlem som jeg skal udskrive sider til og så'n... Men du
> må da godt poste din side her, så han kan bruge den som en mulighed.
>Hej igen..
Nej, desværre, Søren, jeg kan ikke poste min side her, det er ikke tilladt.
Men du (eller han) er da velkomne til at maile mig privat.

MVH Lene

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-07-05 20:53

Lene skrev den 26-07-2005 21:21:

> Nej, desværre, Søren, jeg kan ikke poste min side her, det er ikke tilladt.
> Men du (eller han) er da velkomne til at maile mig privat.

Jeg tror nu godt, at man må lave en henvisning på en konkret forespørgsel.

Det skulle tilfældigvis ikke være Herbalife?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Lene

Dato : 27-07-05 13:01

*Carsten skrev: "Det skulle vel ikke være Herbalife?"*

Nej da.
Det er Hoodia Gordoniiplanten, som jeg sælger i kapsler. Den er meget
populær og virker efter hensigten. Købte rigtigt mange forskellige
"påståede" Hoodia Gordonii produkter hjem fra alverdens lande og prøvede dem
af, en efter en. Fandt den rigtige.
Okay, her er den: www.hoodiakaktus.dk

MVH Lene