PowerBook, Internet og Nokia...
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 04-06-01 14:57

Hej igen.

Når nu WOL kræver at man betaler penge for at komme på nettet med sin
PowerBook via infrarød, hvem kan man så kalde op til, hvor abonnementet er
gratis, men uden denne manglende feature?

Mvh Gunnar Kristiansen

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 04-06-01 17:26

"Gunnar Kristiansen" <funkpost@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> PowerBook via infrarød, hvem kan man så kalde op til, hvor
abonnementet er
> gratis, men uden denne manglende feature?

Du kan bruge et Get2net abb., men jeg mener da jeg en gang brugt WOL
netop samme konfig. Hvis du bruger det nummer der ikke kræver 1049
foran, burde det virke (jeg kan ikke lige huske det, men det skulle
gerne stå på deres hjemmeside).

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 04-06-01 18:07

For at bruge det nummer skal du have et World Access PLUS abonnement Det
koster 595,- / 24 mdr.

Mvh
Gunnar

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 05-06-01 13:45

> For at bruge det nummer skal du have et World Access PLUS abonnement
Det
> koster 595,- / 24 mdr.

Okaj, det er også lang tid siden jeg brugte WOL Du skulle meget
gerne kunne anvende Get2net overalt i DK, selvfølgelig uden 1001 fra
mobilen..

Hilsen
Lars H. Fischer