Gratis luftfoto fra hele verden her ....
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 18-07-05 16:10

http://earth.google.com/

Det kræver en min 128-er bredbåndsforbindelse samt en PC max 2 år gammel

Fra : anders

Dato : 18-07-05 17:31

Feeeeeeedt program! Tak for linket

Mvh
Anders

Fra : C. Stensgaard

Dato : 19-07-05 18:07

Helt fantastisk

--
Venlig hilsen

Claus Stensgaard

// der er en bindestreg for meget i adressen !

Fra : Kim

Dato : 19-07-05 19:36

On Tue, 19 Jul 2005 19:07:20 +0200, "C. Stensgaard"
<mik-mak@bluelemon.dk> wrote:

>Helt fantastisk

Nå.

>--
>Venlig hilsen

>Claus Stensgaard

>// der er en bindestreg for meget i adressen !

Nej, du har ca. 18 linier for meget i din signatur.

Læs gerne : http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-07-05 12:03

"Kim" <Jenzen@post6.tele.x> wrote in message
> On Tue, 19 Jul 2005 19:07:20 +0200, "C. Stensgaard"
> <mik-mak@bluelemon.dk> wrote:

> Læs gerne : http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> fut : dk.admin.netikette

Fut-fjolset igen!

Fra : sailor99

Dato : 20-07-05 10:36

"Henning Rasmussen" <Henning@Rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> http://earth.google.com/
>
> Det kræver en min 128-er bredbåndsforbindelse samt en PC max 2 år gammel

Hej!

Fint nok, men hvordan får man klart billede, når der zoomes ind???

Mvh
Georg

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 20-07-05 11:01

> Fint nok, men hvordan får man klart billede, når der zoomes ind???

Vent til den har streamet færdig, det kan du se nederst på skærmen, i %.
Hvis du kommer meget tæt på jorden (under 3000 ft), bliver billederne ikke
skarpere mere...

Mvh

Emil

Fra : Tomasz Otap

Dato : 20-07-05 11:10

Emil Jensen [2100] proclaimed as follows:

> Vent til den har streamet færdig, det kan du se nederst på skærmen, i %.
> Hvis du kommer meget tæt på jorden (under 3000 ft), bliver billederne ikke
> skarpere mere...

Desuden er det afhængigt af, hvilket område du kigger på. Billeder fra
storbyer (især USA) er taget med meget bedre zoom end billeder fra andre
områder. Prøv at sammenligne New York med Tappernøje... :)

Aequitas sequitur funera

Fra : sailor99

Dato : 20-07-05 11:42

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis du kommer meget tæt på jorden (under 3000 ft), bliver billederne ikke

Tak for svaret, men tilsyneladende sker der intet. Der er en masse bjælker,
hvorefter der står 100% - og billedet er meget grumset fra 3200 ft.

Kan man selv sætte gang i streamingen?

Mvh
Georg

Fra : sailor99

Dato : 20-07-05 11:55

"sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
bjælker,
> hvorefter der står 100% - og billedet er meget grumset fra 3200 ft.

Hej igen!

Tilsyneladende skyldes det, at "øjet" ikke kan stilles skarpere på lille
Danmark. Streamingfunktionen virker, men nærbilleder kan ikke hentes.

Mvh
Georg

Fra : Casper Bang

Dato : 20-07-05 15:22

> Tilsyneladende skyldes det, at "øjet" ikke kan stilles skarpere på lille
> Danmark. Streamingfunktionen virker, men nærbilleder kan ikke hentes.

Over KBH er der ret gode billeder

Fra : Aksel

Dato : 21-07-05 13:47

> Hej!
>
> Fint nok, men hvordan får man klart billede, når der zoomes ind???
>
> Mvh
> Georg

Prøv at zoome ind på "Former Republican Palace" i Bagdad, der har
sattelitterne været meget aktive.

Hilsen Aksel

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 22-07-05 22:02

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Prøv at zoome ind på "Former Republican Palace" i Bagdad, der har
> sattelitterne været meget aktive.

:)

Michael