Olie
Fra : Thomas Krabbe Søe

Dato : 18-07-05 19:24

Halløjsa,

Nogen der lige ved hvor meget olie der er mellem mærkerne på min GSX600F?

/Thomas

Fra : Peter Graff

Dato : 18-07-05 21:08

"Thomas Krabbe Søe" <thomas@FJERNkrabbe-soe.dk> wrote in message
> Halløjsa,
>
> Nogen der lige ved hvor meget olie der er mellem mærkerne på min GSX600F?

------Er det en quiz, og hvad kan man vinde?

Det kommer an på hvor meget du har fyldt på.

Peter

Fra : Thomas Krabbe Søe

Dato : 18-07-05 21:12

"Peter Graff" <peter.graff@oncable.dk> wrote in message

> "Thomas Krabbe Søe" <thomas@FJERNkrabbe-soe.dk> wrote in message

> ------Er det en quiz, og hvad kan man vinde?
>
> Det kommer an på hvor meget du har fyldt på.
>
> Peter

Ingen quiz, desværre! Der er ved det lille "koøje" (hvor man visuelt
tjekker oliestanden), et minimumsmærke og et maximumsmærker. Spørgsmålet er
hvor meget olie der er mellem disse mærker....

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 09:03

Thomas Krabbe Søe skrev i meddelelsen
<42dc0d28$0$24174$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...

>Ingen quiz, desværre! Der er ved det lille "koøje" (hvor man visuelt
>tjekker oliestanden), et minimumsmærke og et maximumsmærker. Spørgsmålet er
>hvor meget olie der er mellem disse mærker....

VTR'en har ca. en halv liter, men det har jeg selv måttet eftermåle. Og det
bliver Du nok også nødt til på GSX-F'en, da den slags åbenbart ikke er
opgivet nogen steder. Apoteket har nogle store sprøjter, der er fine til
formålet, (kan både fylde på, og suge af), og de er også gode til afmåling
af forgaffelolie.

mvh
Orla

Fra : Thomas

Dato : 19-07-05 10:23

meddelelse news:42dcb8cc$0$64300$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> formålet, (kan både fylde på, og suge af), og de er også gode til afmåling

Hej Orla,

Tak for tippet! Det var også mest af nysgerrighed! Kunne se den havde
brugt en smule olie, da den stod mellem mærkerne. Kunne jo være interessant
at vide hvor meget den så havde brugt siden olieskift!

/Thomas