Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd om videokamera ønskes
Fra : Kim Krarup Andersen

Dato : 19-07-05 22:03

Hej

Håber dette er det rigtige forum.

Jeg trænger til at udskifte mit gamle udtjente JVC Hi8 videokamera. Hvad
giver den bedste billedkvalitet af MiniDV, harddisk eller DVD? Mit gamle
kamera er meget følsom overfor temperatursvingninger (fugtigt klima) - i
meget varmt vejr slår det ofte fra i længere tid og nægter at optage noget?
Hvor følsomme er de nævnte lagringstyper med hensyn til
temperatursvingninger? Nogen erfaringer?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Kim Krarup Andersen

e-mail: kim.andersen@kimka.dk

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 20-07-05 09:05

"Kim Krarup Andersen" <kim.andersen@kimka.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget? Hvor følsomme er de nævnte lagringstyper med hensyn til
> temperatursvingninger? Nogen erfaringer?

Om det nu er den rette gruppe eller ej, du spørger i, får være, men jeg har
et bud på,
at du kan besøge en række udmærkede hjemmesider, hvor du kan læse en mængde.
Et sted, der måske kan hjælpe dig er denne side:
http://www.videoviden.dk/

Hans-Jørgen
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/