Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik ønskes
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-07-05 11:53

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=164492

Billedet er fra de nye lejligheder i Nørresundby. Den ene Silo er fra
cementfabrikkens tid, men renoveret og den anden er bygget op ved
siden af, helt fra bunden.

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-07-05 12:13

Brian B. Christensen skrev:
> [...]
>
> Billedet er fra de nye lejligheder i Nørresundby. Den ene Silo er fra
> cementfabrikkens tid, men renoveret og den anden er bygget op ved

Jo, ikke så faulty. Måske kunne siloen
placeres endnu længere ude i siden?
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-07-05 12:43

Brian B. Christensen wrote:
> [...]
>
> Billedet er fra de nye lejligheder i Nørresundby. Den ene Silo er fra
> cementfabrikkens tid, men renoveret og den anden er bygget op ved

Hvis du deler dit billede op i 4 lige store kvadrater og tager det
kvadrat der er øverst til højre og kigger i ca. midten, så ser det ud
som om der skidt enten på din forreste linse eller på dit UV/POL filter.

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 16:12

On Tue, 19 Jul 2005 13:43:22 +0200, Thomas Schreiber <no@more.spam>
wrote:

>Hvis du deler dit billede op i 4 lige store kvadrater og tager det
>kvadrat der er øverst til højre og kigger i ca. midten, så ser det ud
>som om der skidt enten på din forreste linse eller på dit UV/POL filter.

Øv, det ser ud til at du har ret. Det må jeg se at få væk.

Men tak for observationen.

Mvh. Brian

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-07-05 19:26

Brian B. Christensen wrote:

> Billedet er fra de nye lejligheder i Nørresundby. Den ene Silo er fra
> cementfabrikkens tid, men renoveret og den anden er bygget op ved
> siden af, helt fra bunden.

Hmm... der er styrtende linier, og jeg bryder mig heller ikke om den
skygge, der er nederst på den forreste silo, og så ville det nok
klæde motivet, hvis skyerne var mere ensartet på hele himlen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-07-05 22:41

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Hmm... der er styrtende linier, og jeg bryder mig heller ikke om den
> skygge, der er nederst på den forreste silo, og så ville det nok klæde
> motivet, hvis skyerne var mere ensartet på hele himlen...

Ja, og min første tanke da jeg så billedet var, at netop her kunne man
med ret tale om, om de skulle rettes eller ej. Det synes jeg ikke de skal.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-07-05 07:32

Niels Riis Ebbesen wrote:
> og så ville det nok klæde
> motivet, hvis skyerne var mere ensartet på hele himlen...

Hvordan vil du opnå dette?

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs