Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Biler interessere egentlig ikke så meget m~
Fra : Ole Larsen

Dato : 16-07-05 19:13

Men når de ligefrem stiller sig i vejen for en...

http://home.tiscali.dk/muggler/AmBiler/2005-06-19-19.jpg

http://home.tiscali.dk/muggler/AmBiler/2005-06-19-21.jpg

http://home.tiscali.dk/muggler/AmBiler/2005-06-19-29.jpg

Kan det vel blive til lidt knipserier, man kan forlyste sig med at skyde
på - øhøm -
Tudekiks velkomne
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : KG

Dato : 15-07-05 19:20

Ole Larsen Skriver :

> Biler interessere egentlig ikke så meget mere

Nej du har "rat" i - det fremgår tydeligt af dine link ...

Eller var det utydeligt ... ;-(

MVH - K.G.

--
Udlært KOK da en mand var en mand
og bøsser var noget man skød med ... )

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-07-05 20:51

KG skrev:
> Ole Larsen Skriver :

> Nej du har "rat" i - det fremgår tydeligt af dine link ...
>
> Eller var det utydeligt ... ;-(

Tak for at du tog dig tid,

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-07-05 20:29

"Ole Larsen"
> [...]
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/AmBiler/2005-06-19-29.jpg
>
> Kan det vel blive til lidt knipserier, man kan forlyste sig med at skyde

Det ser godt ud med filtreringen )-max-

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-07-05 20:41

-max- skrev:
> "Ole Larsen"

> Det ser godt ud med filtreringen )-max-

Ja, den ligner noget din på mågerne

Fra : Erling Hansen

Dato : 16-07-05 21:18

Ole Larsen <olenospam@nospam.dk> wrote:

> http://home.tiscali.dk/muggler/AmBiler/2005-06-19-21.jpg
>

> Tudekiks velkomne
Nr. 21 er efter min mening klart det bedste. Hvis du absolut gerne vil
have en tudekiks, så ville jeg altså 'fjerne' - i højre side af billedet
- nummerpladen + alt under den hvide streg.
Mvh
Erling

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-05 05:46

Erling Hansen skrev:

> [...]
> have en tudekiks, så ville jeg altså 'fjerne' - i højre side af billedet
> - nummerpladen + alt under den hvide streg.

Ja og måske:
Du har helt ret. Jeg prøvede at undgå mennesker med i billederne, men de
skulle have været med ind i billedet som i 21. Det er ikke en
biludstilling, det er en situation.
Alt under den hvide streg? Måske, det skal prøves.
Tak for ordene.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 16-07-05 21:34

> [...]
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Hej Ole.

En OK serie du har fået taget, i det her tilfælde virker softningen faktisk
OK, da det godt kan minde lidt om den amerikanske drøm. Jeg vil dog sige, at
det havde nok ikke gjort noget, hvis du havde forsøgt dig fra en lidt lavere
vinkel, på den måde havde du måske kunne koncentrere dig omkring en bil, et
forslag jeg ikke helt ved om virker.

MVH
Thomas

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-05 05:51

Thomas Pedersen skrev:
> [...]
> vinkel, på den måde havde du måske kunne koncentrere dig omkring en bil, et

Ja, måske. Som i mit svar til Erling: Måske skulle jeg have fået
mennesker mere ind i billederne for at vise situationer frem for at vise
biler. Næste gang jeg løber ind i noget tilsvarende må jeg prøve begge
tilgange.
Tak for dit forslag

Fra : Jens Arnfast

Dato : 16-07-05 21:41

Ole Larsen wrote:
> Kan det vel blive til lidt knipserier, man kan forlyste sig med at skyde
> på - øhøm -
> Tudekiks velkomne

Som de andre skriver fungerer softningen ok - på bilerne.

Hvis du havde bedt folk om at skrubbe af et øjeblik kunne det have været
endnu bedre

... og på billede 19 kan vi lege "find fotografen"

--
-jens
fotospire

Fra : Simon Nielsen

Dato : 17-07-05 00:00

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> wrote in message

> Som de andre skriver fungerer softningen ok - på bilerne.
>
> Hvis du havde bedt folk om at skrubbe af et øjeblik kunne det have været
> endnu bedre
>
> .. og på billede 19 kan vi lege "find fotografen"

Det er da ikke fotografen, elementær fysisk angående indfalds- og
udfaldsvinkel fortæller at det er en anden person der spejles i bilens
bagklap, som sagt vende den flade side mod forbrugeren (fotografen i dette
tilfælde, eller dig) men væk fra mod venstre side af billedet derfor er det
altså en anden man kan se i bilens bagsmæk, men det bringer også liv til
bilen.

Mvh
Simon

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-05 05:55

Jens Arnfast skrev:

> Som de andre skriver fungerer softningen ok - på bilerne.

Jeg er ret begejstret for det udtryk den giver. Bilder mig ind at den
giver en slags substans (i mangel af bedre ord)

> Hvis du havde bedt folk om at skrubbe af et øjeblik kunne det have været
> endnu bedre

Måske, måske ikke - se de foregående svar

> ... og på billede 19 kan vi lege "find fotografen"

Så kalder vi det "selvportræt"

Tak for kommentarerne

Fra : [HCS] 4000

Dato : 16-07-05 21:50

Hej Ole!

Tre flotte biler og billeder, specielt det første billede, og så er det en
superflot efterbehandling. Godt gået. Vedr. det første billede, så tror jeg
du kan lave et fint billede ved at beskære så det kun er bagenden af bilen
der fremstår.
Biler interesserer mig egentlig ikke, men flotte billeder er det.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-05 05:58

[HCS] 4000 skrev:
> [...]
> der fremstår.
> Biler interesserer mig egentlig ikke, men flotte billeder er det.

Ja, tak Hans.
Som Erling åbnede mine øjne for: Jeg har sat mig mellem to stole ( + -
mennesker) Jeg tror nu at menneskerne skulle have være arbejdet ind bedre.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-07-05 23:56

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/AmBiler/2005-06-19-29.jpg
>
> Kan det vel blive til lidt knipserier, man kan forlyste sig med at skyde

Jeg syntes måske det softening filter har fået lidt for meget fløde, prøv at
skumme det af med noget mælk ej det ser rigtig godt ud.

Måske skulle du overveje at sløre nummerpladerne, det er som regel noget der
ses ret hårdt på.

Mvh
Simon

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-05 06:02

Simon Nielsen skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> Jeg syntes måske det softening filter har fået lidt for meget fløde, prøv at
> skumme det af med noget mælk ej det ser rigtig godt ud.

Kunne godt skru lidt ned, men så synes jeg jeg mister lidt stoflighed?

> Måske skulle du overveje at sløre nummerpladerne, det er som regel noget der
> ses ret hårdt på.

Jeg ved ikke rigtigt, men det skal prøves

Tak for din involvering

Fra : Erik JP

Dato : 17-07-05 09:25

> [...]
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Et par virkeligt lækre biler du har fanget. Jeg er dog meget ked a
sløringen, da den for mig som biltosse fjerne opmærksomheden fra lakeringens
glans. Der hvor de sidste timer bruges for at alt bilen ser perfekt ud.

Erik JP

Fra : newbie@news

Dato : 18-07-05 17:49

> Men når de ligefrem stiller sig i vejen for en...

> [...]

Hej
Kunne man få opskriften på den der 'sløring', som jeg enorm godt kan li.
Kan bedst li bil nr. 19

hilsner møller

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-07-05 18:25

newbie@news skrev:

> Hej
> Kunne man få opskriften på den der 'sløring', som jeg enorm godt kan li.
> Kan bedst li bil nr. 19

Max gav lige opskriften, se under to måger.