Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
olympus c-900 kort problem ??
Fra : Lars H. Andersson

Dato : 16-07-05 14:57

Hej

Når jeg taget det lille chip-kort ud og via kortlæser vil overføre
billederne til PCén mangler mappen med billederne i.
Jeg kan se hvis jeg går ind i egenskaber, at der er taget så og så mange
billeder og jeg kan formattere kortet.

Hvorfor kommer der ikke (som tidl. ) ikon frem når jeg sætter kortet i
kortlæseren. Jeg kan se billederne når kortet sættes tilbage i kameraet.
Jeg har prøvet flere andre kortlæsere og her kommer heller ikke nogen mappe
frem, men de viser også i "egenskaber" at der er taget så og så mange
billeder i forhold til lagerkapaciteten.

Hvad kan der være galt. Har tidl. virket upåklageligt...

Med venlig hilsen

Lasse

Fra : [HCS] 4000

Dato : 16-07-05 15:27

Jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener, men prøv dette.

Kort i kortlæser
Åbn stifinder på PC så du i venstre side har vist mapper og højre side
filer.
I venstre side klikker du på 'Denne computer' så mappen åbnes. Find din
kortlæser.
Klik på kortlæseren, så dens mapper åbnes. Nu skulle du kunne se dine
billeder. (På nogen kameraer ligger billederne i en mappe dybere, så må du
klikke videre ind i mapperne)
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk