Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ACR og Photoshop CS
Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-07-05 13:46

Ja, jeg skal have en gang dummeslag, skal jeg!
Min Photoshop har af uvis grund smidt alle mine opsætninger væk (!) og bl.a.
herunder RAW-converteren (ARC 2.4)
Efter at have placeret CameraRaw.8bi i biblioteket
C:\Programmer\Adobe\Photoshop CS\Ekstramoduler\Filformater
virker det stadigvæk ikke - dvs. jeg kan godt konvertere, men aldeles
primitivt.
Så jeg vil så frygteligt gerne vende tilbage til den tidligere
funktionalitet.
Jeg husker en gang tidligere at have fået hjælp til dette - og var sikker på
at jeg havde noteret mig, hvad der skulle gøres. Men jeg kan ikke finde min
note (derfor dummeslagene). Og jeg evner åbenbart ikke at google mig frem
til det relevante indlæg. Er der en besjælet person, der vil hjælpe mig?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-07-05 13:55

> [...]
> primitivt.
> Så jeg vil så frygteligt gerne vende tilbage til den tidligere

Mener du en nyre ARC version eller?

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-07-05 13:57

Jan Bøgh wrote:
> Ja, jeg skal have en gang dummeslag, skal jeg!

Og dem gi'r jeg så mig selv!

Jeg havde glemt at slette
C:\Programmer\Adobe\Photoshop CS\Ekstramoduler\Adobe Photoshop
Only\Filformater\Nikon NEF Plugin.8Bi

Og det var det, Adobe ikke havde meddelt i installationsvejledningen.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-07-05 14:28

Jan Bøgh skrev:
> [...]
> til det relevante indlæg. Er der en besjælet person, der vil hjælpe mig?

Har oplevet det samme. Det var vist nok den gamle konv. ELLER Nikons,
der overred. Fjernelse af pågældende løste problemet

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på: