dykkerture i uge 29 og 30
Fra : Per

Dato : 18-07-05 23:53

Hej NG

Jeg er så heldig at have ferie i denne og næste uge ( 29 og 30 )
Desværre er "min egen" klub gået helt i stå pga. sommerferien. Så hvis
der er nogen der står og har plads til en frisk dykker på en tur ville
jeg blive glad.
Jeg har ca. 250 dyk og er interesseret i vragdyk 0-30m (dykker på
luft)

Nå ja og geografien: øst for storebælt

Med venlig hilsen
Per

per_dykkermail@yahoo.dk

Fra : Jesper Munk

Dato : 19-07-05 22:58

Hej Per
Du skal da være velkommen hos os.......
Jesper CALYPSO Bornholm

Fra : Per

Dato : 20-07-05 14:26

"Jesper Munk" <jesper.munk@privat.dk> wrote in message news:<42dd75d0$0$43638$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Hej Per
> Du skal da være velkommen hos os.......
> Jesper CALYPSO Bornholm

Jeg glemte vist at tilføje i Danmark

Men tak for tilbuddet, med lidt mere tid til planlægning kunne det være interessant.
I øvrigt : Har i noget at dykke på, på så "lægt" vand derovre ?

Per

Fra : Jesper Munk

Dato : 20-07-05 16:01

> [...]
interessant.
> I øvrigt : Har i noget at dykke på, på så "lægt" vand derovre ?

Hej Per nej ikke ret meget... men så må vi jo lærer dig at dykke lidt
dybere.......

Jesper