indvendig antenne - erfaringer ?
Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 19-07-05 11:50

Hej

Er der nogle der har erfaringer med ovenstående ?

Min bil ruster omkring fastgørelsen af den udvendige antenne. Så nu
vil jeg have antennen fjernet og skaden udbedret. For at undgå at det
sker igen, overvejer jeg at montere en indvendig antenne, som f.eks.:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=524373608&

Er der nogle der har erfaringer med sådanne antenner.

på forhånd tak, malnitz

Fra : Janner

Dato : 19-07-05 16:56

> på forhånd tak, malnitz

Hvis du vil høre radio ... vælg en anden

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-07-05 19:17

Jeg har én siddende i min Saab 9000 den sidder i forruden lige bag
bakspejlet og det fungere glimrende, for min del er der INGEN forskel.
købte min antenne hos "mekonomen" for ca. 70 skr

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk