grimme plastik kofanger gøre pæne - hvorda~
Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 07:16

kadettens falmede grå plastikkofangere ligner noget der er løgn... hvordan
gøre de pæne ?

??slibes ??? stålbørste ???
eller skal de virkelig males ?

/Henrik Hougaard

Fra : Klaus A

Dato : 19-07-05 07:25

"HouDy" <henrik_hougaard(A)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kadettens falmede grå plastikkofangere ligner noget der er løgn... hvordan
> gøre de pæne ?
>
> ??slibes ??? stålbørste ???
> eller skal de virkelig males ?
Jeg har fået reppet min på forsikringen, og det ser hæderligt ud. De
sprøjter noget fint "struktur" maling på der er til at leve med.

Klaus A

Fra : meier

Dato : 19-07-05 08:34

Har lige købt en gammel skoda felicia - hvor alt det udvendige vinyl
var rigtigt gråt og trist at se til - men efter gentagende
behandlinger med den vinyl makeup til 20,- de har i jem og fix - står
de helt sorte og flotte som nye - give it a shot ..

Men du skal måske gentage behandlingen mange gange ...

Fra : Olesen

Dato : 19-07-05 15:38

"meier" <meiers@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Fik det råd ved Tidycar at bruge linolie.

Mvh

Jens

Fra : LL

Dato : 19-07-05 18:48

½ linolie + ½ petrolium blandes og pensles jævnt på - lad sidde ca. 20
minutter - polér efter med tør fnugfri klud - håb på tørvejr indtil det er
hærdet, for ellers kommer din kofanger for alvor til at ligne noget der er
løgn. Men er vejret med dig, eller hvis du har en lun garage, får du et
flot
resultat, der holder i ca. ½ - 1 år...

Lenn

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-07-05 19:05

Brug almindelig Olie.
Og du tørrer det pænt af igen efter ca. ½ time, så ser alt plasten ud som
nyt.
Dog skal du være forberedt på at det i starten kan suge støv mm til sig som
en magnet
Men det er LET og BILLIGT

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-07-05 21:54

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in

> Og du tørrer det pænt af igen efter ca. ½ time, så ser alt plasten ud
> som nyt.

Har du erfaringer med hvor lang tid det holder?

--
Martin "CST" Johansen [6000]
Billigt brugt crap til salg:

Fra : Niels Bjerretoft Esp~