Service priser Toyota
Fra : Kim Parolsen

Dato : 18-07-05 16:21

Vi har lige købt en Toyota Corolla Sportsvan 2.0 D-4D , og i den forbindelse
blev vi tilbudt en service kontrakt på bile til 586 kr pr måned i 5 år , og
det inkl alt , men vi sagde nej tak da vi mente at tre års garanti må række
, og det er enda inkl autohjælp i hele europa , nu spørger jeg om nogle kan
huske hvad de giver for 15000 service og 30000 service.

Fra : Henrik B.

Dato : 18-07-05 17:46

"Kim Parolsen" <kimpar@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> års garanti må række , og det er enda inkl autohjælp i hele europa , nu
> spørger jeg om nogle kan huske hvad de giver for 15000 service og 30000

Du skal lige være klar over, at hvis du tegner en servicekontrakt, udvides
fabriksgarantien til 4 år / 150.000 km. Det er der mange der ikke er klar
over.

Fra : Mogens

Dato : 18-07-05 18:44

On Mon, 18 Jul 2005 18:45:44 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Du skal lige være klar over, at hvis du tegner en servicekontrakt, udvides
>fabriksgarantien til 4 år / 150.000 km. Det er der mange der ikke er klar
>over.

Toyota kunne jo starte med at skrive lidt om det !
Der står ikke en skid: www.toyota.dk/service/contract.html

Mvh Mogens...

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 19:02

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Toyota kunne jo starte med at skrive lidt om det !
> Der står ikke en skid: www.toyota.dk/service/contract.html

I deres reklamer er det store service=skift af begge vindusviskere, så mon
ikke en 2-300 Kr kan gøre det

--
Tom

Fra : Lisbeth

Dato : 18-07-05 19:08

> [...]

> års garanti må række , og det er enda inkl autohjælp i hele europa , nu
> spørger jeg om nogle kan huske hvad de giver for 15000 service og 30000

Ved ikke, hvor meget I kan bruge det til, men jeg sidder med regninger for
sundhedstjek af min Toyta Yaris.... jeg gav 1.500 kr for et 45.000 km
eftersyn (i 2001) og 2.700 kr for et 60.000 km eftersyn. (I 2002) På
autoriseret værksted.

Jeg kan ikke finde regningen for 90.000 km eftersynet, som blev foretaget
for et års tid siden, men mener, at det var nogenlunde samme pris som for
60.000 km.

Sååååå mon ikke det i dag er cirka 2.000 kr for det lille og 3.000 for et af
de store?

Jeg tror med andre ord det er billigere at betale prisen og springe over
servicekontrakten.

Min Yaris har i øvrigt på seks år været langt billigere i udgift til
eftersyn (og alt andet) end venners henholdsvis Polo og Peegot 206 købt
nogle måneder før min. De betalte i alle tilfælde mere for serviceeftersyn
end jeg gjorde.

Mvh. Lisbeth

Fra : Kim Parolsen

Dato : 18-07-05 22:56

Tak for hjælpen , det var også de priser vi regnede med , så de 586 x 60 =
35160 bruger vi til noget andet.