dk til uk??
Fra : Ralph

Dato : 18-07-05 19:23

Jeg har office2000 og modtog den anden dag en mail med fire vedhæftede
engelske dokumenter, da jeg åbnede den første kom der en advarsel om at
hyphenation et-eller-andet ikke var installeret, det er en slags
orddelingsordbog som skal installeres for hvert sprog, jeg kan ikke huske om
jeg sagde OK eller cancel til at installere den, men herefter er word på
engelsk??
Hvordan kan det ske? Virus, orm eller? Til orientering ændrede den også
opsætning så den istedet for at vise udskriftslayout viser normal OG den
begyndte at udskrive 25 kopier istedet for een (det kunne jeg så godt selv
finde ud af at ændre)
Er der en let måde at ændre det tilbage til dansk eller skal jeg slette og
geninstallere?

--
venligst
Ralph