[Hamster] Xpost %>2 virker ikke altid
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-07-05 21:53

Hej,

I Hamsters scorefil har jeg følgende linje:
-100 Xpost %>2

Det virker for det meste, men det sker altså, at der slipper
enkelte indlæg igennem som f.eks. dette:

Det tyder ikke på, at den er blevet scoret op over afgrundens
rand pga. andre scorelinjer, så det undrer mig, at den ikke er
havnet i hullet. Er der smartere måder at slippe for den slags
indlæg på? Altså indlæg, som er sendt til mere end 2 grupper.

--
Hilsen
Madsen

Fra : N/A

Dato : 20-07-05 12:51

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-07-05 12:51

Carl Drud skrev:

> -100 Xref {:.*:.*:}

Tak. Det vil jeg prøve i stedet.

> Jeg erindrer det har været oppe at vende før, at ovenstående
> skulle være bedre end "Xpost %>".

Det gør jeg egentlig også, nu du siger det. Det er måske endda mig
selv, som har spurgt tidligere, men så blot har glemt det igen.
Det skulle ikke undre mig.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Dino

Dato : 20-07-05 16:07

Den 20-7 2005 skrev Thomas G. Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Tak. Det vil jeg prøve i stedet.

Eller brug begge 2...

-100 Xpost %>2
-100 Xref {:.*:.*:}

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-07-05 22:55

Dino skrev:

> Eller brug begge 2...

Tja, det kunne man vel egentlig også prøve. :)

--
Hilsen
Madsen