Outlook 2003 - automatisk Internet konto
Fra : Anders Lund

Dato : 19-07-05 09:39

Hej

Jeg har nogle bærbare computere som kan lånes ud til kunder. Efter
hvert udlån, bliver der lagt et image på disse computere. Men for at
gøre det nemmere (tror jeg) har jeg kun ét image, som dog
efterfølgende skal ændre nogle indstillinger. Her er en af
indstillingerne Outlook 2003 konto opsætning. Hver computer har nemlig
hver sin e-mail adresse og POP3 konto.

Derfor vil jeg høre om der er nogen som kan pege mig i retning af
hvordan jeg automatisere e-mail konto opsætningen. Måske noget med en
..reg fil?

Jeg har Googlet efter det, men kan åbenbart ikke finde de rigtige
søge ord.

/Anders

Fra : Anders Lund

Dato : 20-07-05 09:37

Anders Lund wrote:
> Derfor vil jeg høre om der er nogen som kan pege mig i retning af
> hvordan jeg automatisere e-mail konto opsætningen. Måske noget med en
> .reg fil?

Det ser ud til at Outlook gemmer oplysningerne i
registreringsdatabasen:
Software\ Microsoft\ Windows NT\ CurrentVersion\ Windows Messaging
Subsystem\ Profiles

Jeg skal dog lige have testet hvordan det kommer til at hænge sammen
med passwords og hvad der ellers måtte være.

/Anders