Skærme
Fijala 3554
ny skærm til foto redigering
Fra : fam. Ager

Dato : 19-07-05 17:43

hej gruppe!

jeg skal have mig en ny skærm som primært skal bruges til fotoredigering,
jeg har denne i søgelyset:
LaCie Electron 19blue IV

eller er der andre som jeg lige skal have et kig på først, før jeg
bestemmer mig??

hvad vil i anbefale til netop mit behov som er fotoredigering, og som maks
må koste 4k..

mvh torben

Fra : Gubs

Dato : 19-07-05 18:46

> [...]
> bestemmer mig??
>
> hvad vil i anbefale til netop mit behov som er fotoredigering, og som maks

Jeg selv har været ustyrlig glad for Samsung, så jeg kunne forestille mig
denne her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=61922 men der er nok
nogen der er klogere på området end mig

Gubs

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 19-07-05 18:48

fam. Ager wrote:
> [...]
> fotoredigering, jeg har denne i søgelyset:
> LaCie Electron 19blue IV
> eller er der andre som jeg lige skal have et kig på først, før jeg

Som jeg skrev i en tidligere tråd så prøv at kigge her
http://www.prad.de/new/monitore/kaufberatungstart.html
under "Displays für Grafiker"

M.v.h
Niels