højere, længere, hurtigst
Fra : Brian Ottens

Dato : 18-07-05 13:38

er der nogen der ved ydelsen på et Nvidia 6200 kort er. (ja jeg ved
godt at det nok ikke slå nogen rekord )
og hvordan yder det i forhold til konkurenterne.
f.eks radion 9550?
--
Hilsen Brian

Fra : FoLmEr

Dato : 18-07-05 20:17

Brian Ottens wrote:
> er der nogen der ved ydelsen på et Nvidia 6200 kort er. (ja jeg ved
> godt at det nok ikke slå nogen rekord )
> og hvordan yder det i forhold til konkurenterne.
> f.eks radion 9550?

Jeg har selv været på jagt efter noget i samme prisklasse, så derfor har
jeg læst en del tests om det.

Hvad jeg kan tolke ud af resultaterne på nedenstående side, ligger et
nVidia 6200 nogenlunde i samme klasse som et Radeon X600 XT.

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050524/index.html
(det er en roundup af forskellige PCI-E kort...)

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-07-05 20:24

FoLmEr skrev

> [...]
>
> http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050524/index.html
> (det er en roundup af forskellige PCI-E kort...)

+de "rigtige" 6200 kort nemt kan softmoddes til et 6600.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Kristian

Dato : 20-07-05 19:36

> +de "rigtige" 6200 kort nemt kan softmoddes til et 6600.

Og...............hvad er så de "rigtige" kort?

Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 15:06

Jeg vil nu mene at 6200 mere er sammenlignelig med X300 - Måske idt
hurtigere men ikke meget...