Forsikringssag - Aktindsigt?
Fra : Peter

Dato : 13-07-05 12:36

God dag.

Har man ret til aktinsigt i en forsikringssag (påkørsel af rådyr)?

Hvilke klagemuligheder er der såfremt man ikke er enig i
forsikringsselskabets dom?

Peter

Fra : MAndersen

Dato : 13-07-05 13:25

"Peter" <just@forget.it> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har man ret til aktinsigt i en forsikringssag (påkørsel af rådyr)?
>
> Hvilke klagemuligheder er der såfremt man ikke er enig i

Hvilken part er du?

Forsikringsankenævnet er første klageinstans, derefter domstolene.

MAndersen

Fra : Peter

Dato : 13-07-05 13:35

MAndersen skrev:
> "Peter" <just@forget.it> skrev i en meddelelse

> Hvilken part er du?
>
> Forsikringsankenævnet er første klageinstans, derefter domstolene.
>
> MAndersen

Jeg er forsikringstager / bilejer / fører ved påkørslen

Peter

Fra : MAndersen

Dato : 13-07-05 14:48

> Jeg er forsikringstager / bilejer / fører ved påkørslen

Jeg kan ikke helt forstå, hvad det er du vil have aktindsigt i?

Du har påkørt et dyr. Sikkert også skrevet en skadesanmeldelse. Skaderne på
din bil er omfattet af en kaskoforsikring. Du bliver sikkert bonusbelastet
og skal betale selvrisiko
Hvad vil du se?

MAndersen

Fra : John Doe

Dato : 14-07-05 07:29

"MAndersen" <ikke@nogen.no> skrev i en meddelelse

> "Peter" <just@forget.it> skrev i en meddelelse

> Hvilken part er du?

Formentlig ikke rådyret....

/Jesper

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-07-05 17:34

Hvad er egentligt dit problem ?
Du har påkørt et rådyr,og måske er din bil blevet skadet og din egen
kaskoforsikring skal dække.
vh
henrik