3 mobil, bindingsperiode
Fra : RpR

Dato : 08-07-05 08:40

Hej NG!

Jeg købte i februar en 3 mobil (flame mig) hvor man jo er bundet i 6mdr til
abbonnement, som hos alle andre. Men nu hvor jeg nærlæser kontrakten (ja,
skulle jeg nok have brugt 10min på i butikken dengang), så viser det sig at
de låser min telefon i 12mdr, altså udenfor bindingsperioden.

Må de overhovedet det?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : BorreBoy

Dato : 08-07-05 16:02

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at
> de låser min telefon i 12mdr, altså udenfor bindingsperioden.

Ved jeg ikke, men har du lagt mærke til reklamerne for Z800i? Der skriver
de, den er sim-låst i 6 mdr....

Fra : RpR

Dato : 11-07-05 17:28

> Ved jeg ikke, men har du lagt mærke til reklamerne for Z800i? Der skriver
> de, den er sim-låst i 6 mdr....

Men der står 12mdr i kontrakten eller hvordan? Der står 12mdr i min.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : SoftMan Brian

Dato : 11-07-05 22:11

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message

> Men der står 12mdr i kontrakten eller hvordan? Der står 12mdr i min.

Det mest interessante er om der er nogle jurakyndige der kan fortolke hvad;
"Lov om ændring af lov om konkurrence- og forbrugerforhold på telemarkedet"
(LOV nr 597 af 24/06/2005)
Vil gøre ved det (om de vil nedsætte til 6 måneder med "tilbagevirkende"
kraft eller hvordan?

Fra : BorreBoy

Dato : 13-07-05 14:45

> Men der står 12mdr i kontrakten eller hvordan? Der står 12mdr i min.

Også i min.