Fejl kan ikke findes
Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 16:20

I februar 2004 købte jeg en router af mærket "Linksys"
Den har virket fint indtil i sidste uge.

Jeg snakker med forretningen hvor den er købt og vi er enige om at det
routeren det er galt med.
Jeg har en anden router som jeg så sætter til i stedet for og alt virker nu
fint.

Den defekte router aflevere i forretningen og bliver her opkrævet et
fejlfindingsgebyr på 200,-kr.. Disse penge vil jeg naturligvis få retur hvis
der rent faktisk er en fejl.
Den har vi jo i fællesskab konstateret så det anser jeg ikke for et problem
og betaler.

Forretningen har nu ringet og sagt at de ikke kan finde fejl på routeren og
at det nu er op til mig at dokumenterer at den ikke virker (og nej de vil
ikke hjem til mig og teste den, jeg lokkede ellers med øl)

Hvad går jeg nu?

Frank

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 00:56

On Tue, 5 Jul 2005 17:19:35 +0200 skrev "Frank" <frank> .

>Hvad går jeg nu?

Det juridiske kan jeg ikke hjælpe dig med, men det tekniske kan du måske få
hjælp til i dk.edb.netvaerk eller dk.edb.netvaerk.traadloest hvis det er
trådløst udstyr.

VH Martin Østerberg

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 16:38

> Det juridiske kan jeg ikke hjælpe dig med, men det tekniske kan du måske
> få
> hjælp til i dk.edb.netvaerk eller dk.edb.netvaerk.traadloest hvis det er
> trådløst udstyr.

Jamen så må vi jo se om der er andre der kan

Men tak alligevel.

Frank