Kunsten at ringe hjem fra Canada...
Fra : Jonas Christensen

Dato : 04-06-01 12:38

Hej!

Jeg skal en måned til Canada med min kæreste i sommerferien, og jeg kunne
forestille mig, at jeg efter en uges tid begynder at savne min moar... :)
Derfor vil jeg gerne vide, hvordan man lettest (billigst) kan ringe hjem
derovre fra.
Jeg regner ikke med, at jeg kan bruge min mobiltelefon... De kører vel GSM
1900 ligesom USA, ik'?
- Men hvordan foregår det med alm. telefoni? Hvad er priserne og kan man
evt. bruge "modtager betaler"?

Jeg kan se på TDC's hjemmeside, at det koster 2,40 kr/min. at ringe _til_
Canada. Jeg regner ikke med, at det er dyrere at ringe til en mobiltelefon i
udlandet, så kan det måske betale sig for mig at købe en billig
taletidtelefon, så man kan ringe til mig fra DK? Findes sådan noget
overhovedet derovre?

Ja, det var en del spørgsmål... jeg håber, der er nogen, der ved mere end
mig.

mvh
Jonas

--
- - -
Hvorfor kan kvinder ikke køre bil?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-06-01 17:18

Jonas Christensen skrev:

>Jeg kan se på TDC's hjemmeside, at det koster 2,40 kr/min. at ringe _til_
>Canada.

Hvis du skal ringe _fra_ Danmark til Canada, så kan det gøres for
95øre/min om dagen og 71øre/min om aftenen med et Global One-kort.

Jeg ved ikke hvordan du gør det billigst _fra_ Canada, men jeg tror
det er dyrt hvis der indblandes mobiltelefoner.

Måske har Global One også løsninger fra udlandet til Danmark, det er
jo en fransk firma. Prøv at ringe til dem: 35290000

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.