Sikring i mod restgæld
Fra : Claus

Dato : 30-06-05 15:17

Hej,

Kan der være gæld i en brugt campingvogn som ikke bliver oplyst ved at ringe
til bilbogen. Med andre ord, kan en tidligere kreditor gøre krav gældende
såfremt gælden ikke er listet i bilbogen?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-06-05 17:27

"Claus" <ikke@gyldigmail.com> wrote in message
> [...]
> til bilbogen. Med andre ord, kan en tidligere kreditor gøre krav gældende
> såfremt gælden ikke er listet i bilbogen?

hvis de er lige så sløsede med at orette gæld som de er med at slette den så
kan det sagtens lade sige gøre.

I forbindelse med at jeg skulle købe bil sidste år, fandt min bank ud af at
jeg stadig stod registreret ibilbogen med en gæld på 50K. Gælden og den
pågældende bil kom jeg af med i 1994!!

Peter