vedr. CeCILL free License - © 2004-2006
Fra : Taran

Dato : 27-06-05 16:06

Hej

Håber der er en her der kan forklare mig om der er copyright på sådan et
program som er free license. Det drejer sig om noget software der hedder
GuppY v4.0.4 - CeCILL free License - © 2004-2006..

Håber der er en her der kan hjælpe..

Hilsen John

Fra : Andy

Dato : 27-06-05 17:10

> Håber der er en her der kan forklare mig om der er copyright på sådan et
> program som er free license. Det drejer sig om noget software der hedder
> GuppY v4.0.4 - CeCILL free License - © 2004-2006..

Ja der er 'copyright' på produktet.

Du kan finde CeCILL licensen her: http://www.cecill.info/licences.en.html

Andy

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-06-05 18:44

In article <42c015e6$0$26177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Taran wrote:
> [...]
> program som er free license. Det drejer sig om noget software der hedder
> GuppY v4.0.4 - CeCILL free License - © 2004-2006..

Der er som idgangspukt ophavsret på alle værker, herunder EDB programmer.
Så medmindre ophavsretshaveren eksplicit giver dig nogle rettigheder
til softwaren har du ingen.