Magasin er ikke fjernsalg
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 14-06-05 18:47

Jeg kom til at kigge lidt på betingelserne for at få V-Max hver måned. Under
et af punkterne står der:
-
Jeg ønsker ikke flere magasiner, kan jeg returnere det sidst tilsendte ?
Nej, der er ikke returret på magasiner, returnerede magasiner vil ikke blive
krediteret.
-
Det står ca. midtpå denne side: http://www.vmax.dk/abonnement/qa.php

Jeg mener så, at man har 14 dages returret på alt hvad man køber over
nettet/telefonen/kuponhæfte. Men dækker det ikke, hvis man får bladet
løbende hver måned?
For bladet er i plastik, og kan derfor ikke læses, uden det kan ses på
bladet.

Er det lovligt, det de gør?

-Lasse

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 14-06-05 19:11

On Tue, 14 Jun 2005 19:47:26 +0200, "Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk>
wrote:

>Jeg mener så, at man har 14 dages returret på alt hvad man køber over
>nettet/telefonen/kuponhæfte. Men dækker det ikke, hvis man får bladet
>løbende hver måned?

Nej, det er abonnementet du har "fortrydelsesret" på, ikke det enkelte
blad.

Du har jo indgået en aftale om et antal blade, ikke en enkeltstående
aftale om hvert enkelt blad.

>For bladet er i plastik, og kan derfor ikke læses, uden det kan ses på
>bladet.

Jvf. ovenstående er det så ligegyldigt.

>Er det lovligt, det de gør?

Ja, jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være det.

Lars

--
www.tomtompoi.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
Over 100 gratis POIer, og INGEN begrænsninger på download.