Problem med 2 grafikkort i computer.
Fra : Kenneth

Dato : 22-12-00 23:14

Jeg har det problem at min PC ikke kan huske hvilke programmer jeg gerne vil
have til at åbne på min sekundære skærm, alt åbner på min primære skærm.

Det har virket før, men efter en geninstallering af PC åbner den alle
programmer på den primære skærm, og jeg mener ikke jeg har gjort noget
anderledes i den nye installation.

Mit primære grafikkort er et Geforce 2 Pro med 32 MB DDR Ram fra Creative.
Og mit sekundære er et ATI Rage II+ PCI med 4 MB ram

Hvad gør jeg galt? Skal i bruge andre oplysninger om mit system/pc for at
hjælpe?

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Kenneth Bækdal
kenneth@baekdal.net

Fra : Steffen Møller

Dato : 23-12-00 16:57

On Fri, 22 Dec 2000 23:14:29 +0100, "Kenneth" <kenneth@baekdal.net>
wrote:

> [...]
>Og mit sekundære er et ATI Rage II+ PCI med 4 MB ram
>
>Hvad gør jeg galt? Skal i bruge andre oplysninger om mit system/pc for at

Det er ikke alle programmer som vil æde at skulle åbne på den
sekundære skræm. Nogle gange virker det hvis du maksimerer programmet
på den sekundære skær og lukke det der igen.

Møller

Fra : Kenneth

Dato : 24-12-00 01:15

"Steffen Møller" <steffen.moeller@mail.com> skrev i en meddelelse
> Det er ikke alle programmer som vil æde at skulle åbne på den
> sekundære skræm. Nogle gange virker det hvis du maksimerer programmet
> på den sekundære skær og lukke det der igen.
>
> Møller

Har jeg prøvet, winamp har fx. under tidligere installation af windows
kunnet åbne på den sekundære, men ikke under nuværende og forrige
installation.