Quick report i Delphi 4
Fra : Harald

Dato : 04-06-01 11:51

Hej

Hvis jeg med Quick report beder om en preview i Windows 2000 får jeg
forskellige fejlmeddelser bla. Exception EAccessViolation og Canvas does not
allow drawing, fejlene kommer kun hvis udskriften fylder mere end 1 side.
Der er ingen problemer med preview i Windows 95/98/Me.

Nogle ideer?

Mvh
HK

Fra : Kim Thoudahl

Dato : 04-06-01 16:47

Jeg havde samme problem, indtil jeg hentede en opdatering af QR hos
www.qusoft.no.
/Kim

Fra : Harald

Dato : 05-06-01 07:02

Så funker det, tak for det :)

Mvh
HK

Fra : P.L.

Dato : 08-06-01 18:47

Hej Harald

Jeg kan forstå, at du har hentet en upgrade version, kan du sige mig hvilken?

P.L.

Fra : Harald

Dato : 08-06-01 19:38

"P.L." <jessie-peter@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Harald
>
> Jeg kan forstå, at du har hentet en upgrade version, kan du sige mig
hvilken?

Ja da:
http://195.12.232.172/getfile.asp?level=0&Filename=QR305SD4.EXE

Mvh