All-in-one printer/scanner
Fra : Henrik

Dato : 04-06-01 11:34

Hej folkens.

Er der nogen af jer der har kommentarer eller gode råd i forbindelse med et
indkøb jeg står overfor?

Jeg skal bruge en all-in-one maskine (altså farve printer/scanner
kombineret) og jeg har kogt mit udvalg ned til to modeller:

- Epson Stylus Scan 2500 (kr. 3.169 iflg. www.edbpriser.dk)
(http://www.epson.dk/products/printers/inkjet/styscan2500/)

- HP OfficeJet g55 (kr. 3.060 iflg. www.edbpriser.dk)
(http://www.hp-hjemme.dk/prod_detail.php3?prodnum=C6736A)

Er der nogen derude der har erfaringer med disse maskiner - eller måske vil
anbefale en hel anden?

Alle kommentarer er velkomne - på forhånd tak.

Herlige hilsner,
Henrik.

Fra : *nico*

Dato : 04-06-01 12:40

jeg har en HP T65, den spiller bare helt perfekt.
Jeg kender ikke så meget til epson på all in one området, men med Hp går du
ikke galt i byen. Husk at tjekke hvad det koster at købe ink. til de
forskellige maskiner inden du investerer. Det kan man gange være her svaret
på hvilken maskine du vil ha, kommer.

Nicolai !